اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اراک:

شعار «مرگ بر آمریکا» از زندگی ملت ایران حذف نمی‌شود

امام جمعه موقت اراک گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» هیچ گاه از زندگی ملت ایران حذف نشده و نخواهد شد.

شعار «مرگ بر آمریکا» از زندگی ملت ایران حذف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: اگر امروز ایران پای میز مذاکره گروه 5+1 می‌نشیند به خاطر این است که حجت را تمام کرده و به دنیا بفهماند به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم.

وی تصریح کرد: ایران تا آخرین لحظه پای حقوق هسته‌ای خود ایستاده و دشمنان باید بدانند این ملت لحظه‌ای از حقوق خود دست نخواهد کشید.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به شعار «مرگ بر آمریکا» خاطرنشان کرد: این شعار تا زمانی که ملت ایران زنده است زنده خواهد بود و هیچگاه حذف نخواهد شد.

حسینی‌پور گفت: پیروان امام حسین (ع) هیچگاه با پیروان دیگری بیعت نمی‌کنند و دشمنان باید بدانند تلاش برای حذف این شعار تلاشی بیهوده است.

وی با اشاره به شهادت 14 نفر از مرزبانان کشور در هفته گذشته ادامه داد: با این شهادت‌ها ایران هیچگاه تسلیم آمریکا نخواهد شد اگر روزی ایران در برابر آمریکا تسلیم شود روزگار ایران سیاه خواهد شد. در ایران اسلامی خون‌های بسیاری برای حفظ آرمان‌ها ریخته شده که همه معتقدند باید راه آن شهدا را ادامه داد.

امام جمعه موقت اراک افزود: ایران هیچگاه از حقوق هسته‌ای خود دست نخواهد کشید پرصلابت راه خود را ادامه خواهد داد اما اهل ظلم نبوده و نخواهد بود.

حسینی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسوایی اخیر آمریکا در شنود مکالمات هم‌پیمانانش خاطرنشان ساخت: امروز همه دنیا فهمیدند زمانی که ایران در سال 58 ساختمان آمریکا را در تهران تسخیر کرد بسیار فهمیده عمل کرد و امروز به هوش و ذکاوت ایران حسادت می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر آمریکا در کشوری سفارتخانه زده و دیپلمات داشته باشد آن سفارتخانه، جاسوس‌خانه و دیپلمات‌هایش جاسوس آمریکا هستند.

گفتنی است اشاره به 13 آبان شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/87001/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول