اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی نسیم‌شهر:

امکانات نسیم‌شهر با تراکم جمعیتی تناسب ندارد

سخنگوی شورای شهر نسیم‌شهر گفت: نسیم‌شهر با تراکم جمعیتی بالا و امکانات نامتناسب با این جمعیت، نیاز به توجه بیش از پیش مسئولان دارد.

امکانات نسیم‌شهر با تراکم جمعیتی تناسب ندارد

رزاق کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان اظهار داشت: به منظور رفع برخی از کمبودها و محرومیت‌ها در این شهر و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، برخی از طرح‌های عمرانی و خدماتی، در حال احداث است و تعداد دیگری از این قبیل طرح‌ها به زودی به مرحله اجرا در خواهند آمد.

وی با اشاره به آغاز عملیات مسطح‌سازی حریم رودخانه شادچای نسیم‌شهر به منظور ایجاد فضای سبز تصریح کرد: محله خیرآباد فضای سبز ندارد و با توجه به اینکه حاشیه رودخانه شادچای بستر مناسبی برای ایجاد فضای سبز است، کار مسطح‌سازی این محدوده به منظور احداث فضای سبز آغاز شده است.

عضو شورای اسلامی نسیم‌شهر افزود: کار مسطح‌سازی پس از اینکه حریم رودخانه توسط شهرداری مشخص و تفاهم‌نامه‌ شهرداری نسیم‌شهر و آب منطقه‌ای منعقد گردید، آغاز شده است که با انجام این کار، شاهد ارتقای سرانه فضای سبز شهرمان خواهیم بود.

کرمی تصریح کرد: در اجرای این کار دهیاری‌های همدانک و اورین همکاری لازم را با شهرداری نسیم‌شهر دارند.

وی با بیان اینکه مردم نسیم‌شهر شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: هم‌اکنون بوستان‌هایی مانند نهج‌البلاغه و پارک ساعی تهران که در حاشیه رودخانه‌ها احداث شده‌اند، در سطح ملی مطرح هستند و در نسیم‌شهر نیز این ظرفیت وجود دارد که چنین فضاهای سبزی ایجاد شود.

سخنگوی شورای اسلامی نسیم‌شهر تاکید کرد: شهروندان نسیم‌شهری که هر روز به تهران می‌روند، با مشاهده چنین بوستان‌هایی انتظار دارند حداقل شهرشان از فضای سبز مناسبی برخوردار شود که البته این خواسته آنان به‌ حق است.

کرمی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی و شهرداری نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار بسته‌اند ولی اجرای چنین طرح‌هایی بدون همکاری و مشارکت نهادهای بالادستی چون استانداری و فرمانداری ممکن نیست و به یاری آنان نیازمندیم.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول