اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

توهین روزنامه بهار به ساحت قدسی امامت و ولایت ترفند جدید طراحان اصلی فتنه 88 است

امام جمعه ایلام گفت: توهین روزنامه بهار به ساحت قدسی ولایت و امامت ترفند جدید طراحان اصلی فتنه 88 برای ایجاد فتنه جدید در کشور است.

توهین روزنامه بهار به ساحت قدسی امامت و ولایت ترفند جدید طراحان اصلی فتنه 88 است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: توهین روزنامه بهار به ساحت قدسی امامت و ولایت و گستاخی بی‌شرمانه نویسنده مزدور در مورد امام علی (ع) یکی از مصادیق بارز حرمت‌شکنی و عبور از خطوط قرمز و هجمه به اعتقادات و باورهای عمیق دینی مردم ولایت‌مدار ایران است.

وی ادامه داد: ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد یک نویسنده مزدور و جیره‌خوار اسرائیل با الهام‌گیری از فرقه ضاله وهابیت حرف‌های زشت و ناروا در مورد امیرالمؤمنین(ع) به قلم پلید خود جاری کند و این فرد باید طبق قانون مورد تعقیب قرار گیرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: متأسفانه توهین به مقدسات دینی داستان غم‌انگیزی است که در دوران حاکمیت اصلاح‌طلبان شروع شد و اهانت روزنامه بهار خاطره حرمت‌شکنی و توهین به اعتقادات مردم را زنده کرد.

لطفی تصریح کرد: به ظاهر اقدام نویسنده هتاک به ولایت و امامت و قبل از آن اهانت علیه امام و خانواده‌های معظم شهدا آغاز یک فتنه جدید و زمینه‌سازی برای ایجاد تفرقه و دو دستگی و به راه انداختن جنگ مذهبی و نزاع قومی است که در دستور کار اصلاح‌طلبان افراطی و شکست خوردگان فتنه 88 قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آنچه مایه تأسف بوده این است که چرا باید در کشور اسلامی که افتخار پیروی از اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) دارد و نظام اسلامی برآیند اصول و ارزش‌های اسلامی است یک نویسنده مزدور در روزنامه اصلاح‌طلب جرأت توهین به مقدسات را پیدا کند.

وی ادامه داد: بدون تردید اهانت به مقدسات اسلامی به ویژه به معارف تشیع یک پروژه آمریکایی - صهیونیستی است که در راستای جلوگیری از تأثیرگذاری معارف اهل بیت در بیداری اسلامی و مقابله با نظام مقدس اسلامی است که ام‌القرای جهان اسلام و کانون اصلی بیداری اسلامی و اردوگاه مبارزه با استکبار جهانی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مردم هوشیار باشند، امروز در شرایط کنونی اصحاب فتنه و طراحان اصلی فتنه 88 با ترفندهای جدید و گاهاً با حمایت از دولت تدبیر و امید در صدد نفوذ در بدنه مدیریت کشور هستند و در صدد انتقام‌گیری از رهبری و ملت و جبران شکست‌های گذشته که در حماسه 9 دی از مردم متحمل شدند هستند.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به 13 آبان اشاره کرد و گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

وی ادامه داد: 13 آبان نقطه عطفی در مبارزه با استکبار جهانی است، ملت بزرگ ایران همچون گذشته با شرکت در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهند داد که با هیچ ترفند و توطئه‌ای از سوی استکبار جهانی و نظام سلطه از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل دست نمی‌کشند.

امام جمعه ایلام همچنین به ماه محرم و آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر از دستورات مهم دین مقدس اسلام است.

انتهای پیام/2246/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول