اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اردویی سپاه استان سمنان خبر داد

اعزام 1400 نفر به اردوهای راهیان نور غرب و شمال‏غرب کشور

معاون اردویی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال‏غرب کشور از استان سمنان به استعداد یک هزار و 400 نفر اعزام می‏شوند.

اعزام 1400 نفر به اردوهای راهیان نور غرب و شمال‏غرب کشور

خداداد کاشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با محوریت اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال‏غرب کشور بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از استان سمنان در فاصله زمانی هفتم تا 12 آبان ماه به استعداد یک هزار و 400 نفر از زیارتگاه‌های مطلع الفجر، بازی دراز، قصر شیرین و مرصاد بازدید می‌کنند.

معاون اردویی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب، انتقال ترویج فرهنگ ارزشمند جهاد و شهادت دوران دفاع مقدس به نسل جوان و یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز که تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفته است، باید با تأکید بر قدرت نرم و با تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی مقابل همه این تهدیدات با صلابت ایستاد.

معاون اردویی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: مقاومت و ایستادگی برابر تهدیدات در صورتی پایدار است که ابعاد دفاع مقدس و چگونگی عبور کشور از این مقطع حساس مطالعه شود.

کاشفی افزود: باید نقش نخبگان مذهبی، فکری، سیاسی و نظامی به ویژه نیروهای بسیجی در عبور پیروزمندانه از آن دوره تبیین شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول