اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم:

کنگره شعر عاشورایی در قم برگزار میشود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ششمین کنگره شعر عاشورایی با حضور شخصیت‌های حوزوی، شاعران آئینی و 60 تن از شاعران جهان اسلام در قم برگزار می‌شود.

کنگره شعر عاشورایی در قم برگزار میشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجتالاسلام والمسلمین محمود نجاریانزاده اظهار کرد: در این محفل آئینی علاوه بر سخنرانی آیتالله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، حجتالاسلام والمسلمین عباس اسکندری رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان، استاد محمدعلی مجاهدی رئیس کانون شاعران و مداحان استان و تعدادی از شاعران آئینی به شعرخوانی خواهند پرداخت.

وی حضور 60 تن از شاعران جهان اسلام را یکی از برنامههای این کنگره اعلام کرد و گفت: کنگره شعر عاشورایی ساعت 19 روز شنبه 11 آبان در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

حجتالاسلام نجاریانزاده بر لزوم استفاده از اشعار مستند و متقن در عزاداریها تاکید کرد و گفت: از آنجایی که مقتل و شعر آئینی نقش تعیین‌کنندهای در تحریک احساسات و عواطف در عزاداریها دارد، از مداحان و شاعران آئینی انتظار میرود از اشعاری استفاده کنند که هم همسو با اهداف عالیه اهل بیت(ع) باشد و هم موجب وهن اهل بیت(ع) نشود.

ششمین کنگره شعر عاشورایی با مشارکت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، اداره کل تبلیغات اسلامی و کانون شاعران و مداحان استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول