اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 وزن

برترین‌های کاراته جوانان قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی جوانان استان قم پنجشنبه شب در پایان رقابت مدعیان در شش وزن معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های کاراته جوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که هم‌اکنون چهار تیم قمی درگیر رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور هستند و سه تیم قمی نیز با ترکیبی از چهره‌های آینده‌دار و مستعد کاراته قم در لیگ آینده‌سازان کشور حضور دارند، مسابقات جوانان قم با حضور کاراته‌کاهای مدعی برگزار شد.

تیم‌های کاراته قمی حاضر در لیگ‌های کاراته کشور موجب رونق این رشته ورزشی شده‌اند و کاراته‌کاهای فعال در باشگاه‌های مختلف با امید به اینکه روزی جا پای بزرگان کاراته قم بگذارند، زیر نظر مربیان بادانش این رشته سعی در رسیدن به سطح اول کاراته کشور دارند.

هیئت کاراته استان قم نیز به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی برگزاری مسابقات استانی را در دستور کار و اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است و بر همین اساس یک دوره پیکارهای کاراته در رده سنی جوانان در قم برگزار شد و باشگاه انقلاب مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

این مسابقات با حضور 70 شرکت‌کننده از 20 باشگاه فعال کاراته قم در محل خانه کاراته قم واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار شد و در پایان باشگاه انقلاب اول شد، باشگاه پولاد در مکان دوم ایستاد و باشگاه‌های طاهریان و مقاومت به‌ صورت مشترک سوم شدند.

رقابت‌های بخش انفرادی این دوره در اوزان شش‌گانه برگزار شد و در وزن منهای 50 کیلوگرم حسین ابراهیم‌زاده با شکست مهدی حسین‌جانی موفق به کسب مقام قهرمانی شد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به محمدحسین افشارمنش و محمدجواد عبدالحسینی رسید.

همچنین در وزن منهای 55 کیلوگرم سیدمهدی حسینی با عبور از سد سالار حیدری در جایگاه نخست ایستاد و صاحب عنوان قهرمانی شد در حالی که پایان پیکارهای این وزن با مقام سوم مشترک بین مهدی مرادی و محمدامین ابوالحسنی همراه بود.

در وزن منهای 61 کیلوگرم مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی جوانان استان قم مهدی مولایی با غلبه بر عباس مرادی موفق به کسب مقام نخست شد، ضمن اینکه در جدال برای کسب مقام سوم مشترک جلال حسینی و حمیدرضا دیانت موفقیت‌آمیز ظاهر شدند.

در وزن منهای 68 کیلوگرم این دوره از پیکارها امیرحسین جوادی و امیرمحمد جلالی به دیدار نهایی رسیدند که این مبارزه را جوادی برد و قهرمان شد، مقام نایب قهرمانی را جلالی کسب کرد و مقام سوم مشترک به علیرضا شاه‌حسینی و محمد چترزرین رسید.

در وزن منهای 76 کیلوگرم این مسابقات علی نجفی دارنده مدال برنز مسابقات نوجوانان جهان قهرمان شد، محمدآصف رحیمی در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم مشترک را سعید مزرعه‌شاهی و علی ظریفی‌نیا کسب کردند، ضمن اینکه در وزن به اضافه 76 کیلوگرم محمد خان‌عینی، امیرحسین کاظمی، ممحدحسن خانی و امیرحسین شهبازی اول تا سوم مشترک شدند.

انتهای پیام/78002/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول