اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرخه خواستار شد

مرمت و بازسازی قنوات در سرخه/ کشاورزی رونق گیرد

امام جمعه سرخه، مرمت و بازسازی قنوات را در این شهرستان خواستار شد و گفت: کشاورزی امروز باید بیش از گذشته رونق گیرد.

مرمت و بازسازی قنوات در سرخه/ کشاورزی رونق گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و شهرستان سرخه در محل دفتر امام جمعه شهرستان سرخه با وی دیدار و گفت‏وگو کردند.

امام جمعه سرخه در این دیدار بر استفاده از ظرفیت‏های شهرستان به ویژه در بخش دام و طیور برای رونق بخش کشاورزی و کمک به توسعه و پیشرفت شهرستان و حرکت در مسیر تحقق امنیت غذایی و استقلال کشور تاکید کرد.

حجت‏الاسلام حسین‏علی عربی گفت: در حال حاضر در هر گوشه‏ای از کشور خدمت ارائه شود، باعث سربلندی ایران اسلامی خواهد شد؛ ضروری است با مساعدت و برنامه‏ریزی لازم کشاورزی در مسیر اصلی خود قرار گیرد.

امام جمعه سرخه به مواردی از جمله تجمیع و اهمیت تشکل‏ها در بخش کشاورزی، جلوگیری از خرد شدن اراضی، تامین نهاده‏های مورد نیاز بخش و مرمت و بازسازی قنوات اشاره کرد.

تشکیل مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان سرخه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز گفت: با تشکیل مدیریت جهاد کشاورزی در این شهرستان، طی مدت کوتاهی انجام کلیه امور بخش در خود شهرستان انجام می‏شود.

سیدمجید موسوی با توجه به نقش صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در حمایت از بهره‏برداران و تامین نقدینگی ارزان و آسان اشاره کرد و گفت: با تشکیل این مدیریت، اعتبار خاصی نیز برای تشکیل صندوق این شهرستان منظور شده است که باید طی روزهای آینده، ثبت‌نام از بهره‏برداران و تعیین محل دفتر کار انجام شود.

وی همچنین از پیگیری، حل مشکلات و مرتفع شدن نیاز های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در جلسه مشترک مسئولان سازمان با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی آن شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول