اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

استکبارستیزی از اصول دین و انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: استکبار ستیزی از اصول دین و انقلاب اسلامی است.

استکبارستیزی از اصول دین و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف الله مطلبی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان بازنشسته شرکت مخابرات خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی آنقدر احمق هستند که تصور می‌کنند با برخی اقدامات می‌توانند ملت ایران را ناامید سازند.

وی با تاکید بر اینکه ملت همواره در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که در پای ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: این ملت شجاع و شهیدپرور ثابت کرده که در دنیا الگو هستند.

مطلبی با اشاره به در پیش بودن 13 آبان تصریح کرد: همه ساله حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد که همواره مردم در حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیش‌قدم هستند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه و مقابله با استکبار جهانی، برگرفته از هویت دینی ماست، افزود: قطعاً مردم ما با حضور گسترده در این راهپیمایی نشان خواهند داد که همچنان پاسدار خون شهدا و آرمان‌های امام راحل هستند.

مطلبی تاکید کرد: 13 آبان نشان از آن دارد که مردم ایثارگر و فداکار ایران اسلامی با توکل به قدرت ایمان می‌توانند در برابر هر طاغوتی بایستند و اجازه هیچ‌گونه دخالتی را به دشمنان ندهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی 13 آبان را یادآور تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز برشمرد و گفت: عوامل زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند که نباید از تک تک آن‌ها چشم پوشی کرد.

مطلبی همیشه در صحنه بودن ملت در عرصه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی را به عنوان یک سرمایه بزرگ برشمرد و افزود: مسئولان مکلف بوده تا با خدمت رسانی این سرمایه را حفظ کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه جوانان ایرانی همواره دین دار بوده و در پای ارزش‌های اسلام هستند، گفت: با این وجود بایستی خانواده‌ها نسبت به تهاجمی فرهنگی دشمنان هوشیار بوده و نظارت‌های لازم را نسبت به جوانان داشته باشند.

وی با برشمردن تلاش دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان گفت: تهاجم فرهنگی دشمنان بسیار جدی و سنگین بوده از این رو بایستی همواره نسبت به این برنامه‌ها هوشیار بود.

* همایش پیشکسوتان مخابرات تداعی خاطرات گذشته است

مطلبی همچنین با برشمردن اقدام بسیار خوب شرکت مخابرات خراسان شمالی در برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان مخابرات این همایش را تداعی کننده خاطرات گذشته کارکنان و همچنین تکریم فعالان سابق این عرصه مهم برشمرد.

وی از بازنشستگان به عنوان ذخیره‌ها و سرمایه‌های بزرگ یاد کرد و گفت: لازم است تا از تجربیات و ظرفیت این افراد برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف استفاده بهینه شود.

به گزارش فارس، در این همایش تجلیل از پیشکسوتان شرکت مخابرات خراسان شمالی که با حضور 140 بازنشسته مخابرات سطح استان و خانواده آنان که 350نفر را بالغ می‌شد از تمامی بازنشستگان این با هدایایی و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول