اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

کشتار مسلمانان به دست وهابیون ثمره انحراف ‌است‌

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جنایاتی که امروز توسط وهابیون در بلاد اسلامی صورت می‌گیرد، گفت: کشتار مسلمانان به دست وهابیون ثمره انحراف سقیفه بنی‌ساعده است.

کشتار مسلمانان به دست وهابیون ثمره انحراف ‌است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در آئین افتتاح حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان پاکدشت، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم شهرستان پاکدشت اظهار داشت: بنده سلامی که شما مردم مومن، ولایی و شهیدپرور شهرستان پاکدشت را که خدمت رهبر معظم رهبری دارید را نیز به ایشان ابلاغ می‌کنم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به شهدای والامقام پاکدشت گفت: پاکدشت شهر شهیدان سرافراز تاریخ اسلام است، شهیدانی که بنام در تاریخ صفحات ایران اسلامی می‌درخشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در گذشته نه چندان دور به دیدار خانواده‌های معظم شهدای پاکدشت از جمله خانواده شهیدان قمی و مظفر آمدند و این افتخار شهرستان پاکدشت است.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه آغاز و اتمام احداث حوزه علمیه امام صادق (ع) با عید غدیر خم تقارن داشته است، خاطرنشان کرد: احداث ساختمان حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان پاکدشت همزمان با عید بزرگ شیعیان آغاز و اتمام آن نیز با سالروز انتصاب امیرالمومنین (ع) به مقام ولایت تقارن یافته است.

وی با مبارک خواندن این تقارن میمون، عید سعید غدیر خم را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در روز عید غدیر خم حضرت علی (ع) به فرمان خداوند متعال و توسط شخص پیامبر در پایان حج در بیابان غدیر به‌عنوان ولی معرفی شدند.

وی با اشاره ‌به آیاتی از قرآن کریم در این ارتباط خاطرنشان کرد: در هیچ کجای قرآن چنین جملاتی خطاب به پیامبر نشده است که زحمات 23 ساله پیامبر اگر با این مرحله و ابلاغ کامل نشود همه زحمات شما در این مدت نادیده گرفته می‌شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سخنان یکی از علمای اسلام بیان داشت: مصیبت بزرگ این نیست که درب خانه حضرت فاطمه زهرا (س) را سوزاندند بلکه مصیبت بزرگ این است که با بستن درب خانه حضرت امیر (ع) مسلمانان را از کسب فیض و استفاده از گنجینه علمی حضرت علی (ع) محروم کردند.

وی تاکید کرد: امام حسین (ع) در روز عاشورا کشته نشد بلکه روز سقیفه بنی ساعده کشته شد و همه معضلات و جنایات مستکبران امروز نتیجه آن انحراف است.

 محمدی گلپایگانی تاکید کرد: جنایات امروز که به دست وهابیون در بلاد مسلمانان انجام می‌شود و همین حرکات وقیحانه و جنایات فجیع نسبت به شهدا، کودکان، زنان و ... توسط وهابیون صورت می‌گیرد از ثمرات آن انحراف است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: چگونه ممکن است عالمی که مدعی ترویج قرآن و اسلام است به‌طور رسمی فتوا دهد که یک شیعه را بکشید به بهشت می‌روید. با صدور این مطالب شرمتان باید.

 محمدی گلپایگانی ادامه داد: افتتاح حوزه علمیه امام صادق (ع) سرمنشأ خیرات و برکات فراوانی برای این شهرستان است و مردم مذهبی و ولایی پاکدشت نیز با حمایت و پشتیبانی خویش امام جمعه و حوزه علمیه را تنها نگذارند تا به لطف خداوند با پرورش طلاب مهذب و مبلغان مذهبی رشد و بالندگی شهرستان پاکدشت سرعت گیرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: در حال حاضر شاهد برکات فراوان انقلاب اسلامی هستیم به طور مثال زمان قبل از انقلاب بسیاری از مردم با نماز جمعه و آداب و شرایط آن به صورت کامل آشنایی نداشتند اما امروزه شاهد آگاهی بسیار مردم در این موضوع و حضور پرشور آنان در صفوف نماز جمعه هستیم.

وی رونق حوزه‌های علمیه را یکی دیگر از برکات انقلاب دانست و تصریح کرد: حوزه‌های علمیه به برکت انقلاب و مقام معظم رهبری حرکت رو به رشد خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/5495/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول