اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نیشابور:

ثواب رفع مشکلات مردم از خواندن نماز شب هم بالاتر است

امام جمعه موقت نیشابور گفت: امروز بالاترین عبادت برطرف کردن مشکلات مردم است که ثواب آن از خواندن نماز شب نیز بالاتر است.

ثواب رفع مشکلات مردم از خواندن نماز شب هم بالاتر است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام کاظم رجایی در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسجد باقرالعلوم(ع) این شهرستان اظهار داشت: گرسنه‌ای را سیر کردن، برهنه‌ای را پوشاندن و برطرف کردن مشکلات برادران و خواهران دینی، برترین عبادات است.

وی با بیان اینکه انسان‌های قرض‌دار و بدهکار آبرومند در جامعه کم نیستند که متأسفانه سر و کارشان به قوه قضائیه و زندان افتاده است، افزود: یکی دیگر از اعمال بسیار خوب که باید تمام مردم توجه کنند آن است که دینی از دیون برادر مسلمان خود را ادا کنند.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با بیان اینکه قبل از مرگ باید سعی کنیم تا آخرت خود را آباد کنیم، یادآور شد: مردم خوب است که خود وصی خود باشند؛ نه به دیگران وصیت کنند، چراکه انجام اعمال خیر و ثواب در زمان حیات انسان توسط خود فرد ارزش چند برابر دارد.

رجایی در پایان بهترین مکان برای کمک به نیازمندان جامعه را کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم مشکلی از مشکلات خواهران و برادران دینی خود را به وسیله این نهاد مقدس برطرف کنیم.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول