اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس مطرح کرد

کارگران نبض تولید کشور/ ضرورت توجه به حقوق کارگران

نماینده مردم ملایر در مجلس کارگران را نبض و قلب تولید کشور خواند و خواستار توجه به حقوق آنها شد.

کارگران نبض تولید کشور/ ضرورت توجه به حقوق کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، احمد آریایی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره کار، رفاه و امور اجتماعی ملایر با بیان اینکه کار و اشتغال به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان در کشور است، اظهار داشت: اگر اشتغال و تولید در کشور نباشد، جلوی رشد و توسعه گرفته می‌شود.

وی با اشاره به چالش‌های امروز کارگران در بخش تولید در کشور افزود:  تحریم‌های ظالمانه در کشور باعث مشکلاتی در عرصه تولید و تقاضا در سال گذشته تا به امروز شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با تدبیر و اندیشه از تحریم‌ها برای رسیدن به خودکفایی استفاده شود که در این راستا  اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی کارگران را نبض و قلب تولید و توسعه در کشور برشمرد و خواستار توجه بیشتر به حق و حقوق کارگران در زمینه‌های مختلف شد.

آریایی‌نژاد بیان داشت: حمایت از کارفرما و کارگر باید عادلانه و با برنامه‌ریزی باشد و در این راستا اجحافی در حق هر دو گروه صورت نگیرد.

وی ابراز داشت: مشکل اشتغال شهرستان ملایر نیز امروز باید در همه عرصه‌ها رفع شود و با توجه به وجود قشر تحصیلکرده در این شهرستان چرخ‌های تولید و اشتغال در این شهرستان موفق عمل کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی وحدت مسئولان برای ایجاد اشتغال پایدار و طبق آمار و ارقام درست را خواستار شد و افزود: باید کاری کنیم که هدف، رضایت خدا و خدمت خالصانه به مردم باشد.

در ادامه دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هر کس خانه امیدی دارد و خانه امید کارگران نیز اداره کار، رفاه و امور اجتماعی برای احیای حقوق آنها است.

علی‌نعمت چهاردولی بیان کرد: اداره کار باید برای دفاع و حمایت از حقوق کارگران از هیچ تلاشی دریغ نکند و با حمایت از سرمایه‌گذاران و کارگران در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان گام بردارد.

وی بیان کرد: کارگر و سرمایه‌گذار باعث چرخش اقتصاد و پویایی یک کشور می‌شوند و اگر این دو با هم نباشند تولید آن کشور دچار مشکل خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای داشتن شهرستانی پویا و توانمند باید از ظرفیت ملایر در راستای اشتغال پایدار استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملایر افزود: سلطان محمدی منشأ خدمات بزرگی طی 22 سال بوده است.

چهاردولی ابراز امیدواری کرد مدیر جدید نیز ادامه‌دهنده کارهای بزرگ مدیر قبلی برای پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان ملایر باشد.

در ادامه فرماندار ملایر نیز با اشاره به اینکه امروز عرصه نبرد با استکبار جهانی است، گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با دشمن راه‌اندازی چرخ‌های تولید و رسیدن به اقتصاد پویا است.

مصطفی آزادبخت تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید با وحدت و همدلی از همه ظرفیت‌های شهرستان برای اشتغال جوانان استفاده کنند.

در پایان مراسم با حضور مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان از زحمات مرتضی سلطان‌محمدی تقدیر و غلامرضا کارگر به عنوان مدیر اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی ملایر معرفی شد.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول