اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

صندوق چند منظوره جهاد کشاورزی در سمنان راه‏اندازی می‏شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بر اساس برنامه‏ریزی انجام شده، صندوق چند منظوره جهاد کشاورزی در سمنان راه‏اندازی می‏شود.

صندوق چند منظوره جهاد کشاورزی در سمنان راه‏اندازی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در مراسمی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از بازنشستگان با پاسداشت خدمات و زحماتشان از آنها تجلیل شد.

غلامرضا میرزائیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این مراسم گفت: لفظ بازنشستگی شاید برای فراغت از کار رسمی و اداری موضوعیت داشته باشد، اما برای ادامه فعالیت و تلاش در کارهای خانوادگی و اجتماعی این لفظ معنی ندارد و این تلاش و ایفای نقش در زمان حیات هم‏چنان ادامه دارد.

سیدابوالقاسم طاهری، رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات چهار ساله این کانون به مواردی از جمله پیگیری و اقدام برای صدور کارت بیمه طلایی، کارت منزلت، انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی برای 80 نفر از بازنشستگان، پیگیری مطالبات سنوات قبل و استفاده از تجربیات آنها، تجمیع کانون بازنشستگان سازمان و ... اشاره کرد.

وی پیشنهاد داد: در استان‏ها و در سطح مرکز، مشاوری تحت عنوان مشاور امور بازنشستگان زیر نظر استانداران و ریاست جمهوری ایجاد شود.

سپس دو نفر از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن ارائه اشعار در قالب ذکر و طنز به مواردی از جمله رسیدگی به امور معیشتی بازنشستگان، توجه به بازماندگان متوفیان سازمان، ادغام کانون‏های بازنشستگان سازمان، تعیین تکلیف تعاونی‏های مصرف موجود و ساماندهی آنها اشاره کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز با تقدیر از زحمات و خدمات بازنشستگان سازمان گفت: در حال حاضر، 689 نفر از بازنشستگان سازمان در قید حیات هستند و باید به دنبال این تفکر باشیم که تا وقتی زنده هستیم، به کشور و جامعه خدمت کنیم.

سیدمجید موسوی افزود: در نظر است صندوق چند منظوره جهاد کشاورزی راه‏اندازی شود که اساسنامه آن تهیه شده است و شامل همه شاغلان و بازنشستگان بخش کشاورزی استان خواهد شد تا از خدمات آن بهره‏مند شوند.

وی یادآوری کرد: در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، یک کانون تحت عنوان کانون بازنشستگان سازمان وجود دارد و همه بازنشستگان سنوات قبل و بعد می‏توانند عضو آن شوند و همه بازنشستگان سازمان همانند شاغلان می‏توانند از امکانات ورزشی و رفاهی موجود استفاده کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پیگیری برای وصول مطالبات سنوات قبل بازنشستگان خبر داد و افزود: در این راستا، 55 درصد سنوات و ذخیره مرخصی بازنشستگان سال 91 سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تامین و پرداخت شده است.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول