اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

فتنه 88 نشان داد جریان بی‌دینی رأی عمده‌ای ندارد / استکبار‌ستیزی آرم انقلاب است

امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه فتنه 88 نشان داد جریان بی‌دینی رأی عمده‌ای ندارد، گفت: استکبار‌ستیزی اصل و آرم انقلاب اسلامی ایران است.

فتنه 88 نشان داد جریان بی‌دینی رأی عمده‌ای ندارد / استکبار‌ستیزی آرم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع ناظرین شورای نگهبان خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از خصایص و ویژگی‌های مردم مشهد نسبت به شهرهای دیگر عمق ولایی بودن آنهاست، گفت: خاصیت مشهدی این است که در همه جریان‌های زندگی خود حداکثر رنج ولایت را قرار داده است و این سعی و کوشش در فرهنگ عمومی مشهد مقدس دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در همه عرصه‌های زندگی ولایت وارد شده است و نگهداری این گوهر ولایت در این عرصه سیاست و مدیریت بر عهده شما ناظران شورای نگهبان است.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: نسل شما از نعمت ولایت فقیه برخوردار است و به عنوان یک مسئولیت برای شما که چاشنی ولایت‌مداری دارید بسیار سنگین و سخت خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در کشور ایران ولایت فقیه دیوار بلندی است که اطراف کشور را فرا گرفته است و دروازه آن مردم‌سالاری است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: انواع دشمنی‌های علیه نظام و مملکت از این دروازه نفوذ می‌کنند و وجود ولی فقیه مانع و جلوگیر آن‌ها برای به قدرت رسیدن است.

وی اضافه کرد: ناظران شورای نگهبان باید دروازه مردم‌سالاری را پاسداری و جریان‌ها را شناسایی کنند.

امام جمعه مشهد مقدس تأکید کرد: قبل از فتنه 88 جریان‌هایی با ابداع‌ سکولاریسم و ضد ولایتی خودشان را مطرح می‌کردند تا جریان لائیک را علیه ولایت فقیه به استخدام خود دربیاورند و ما شاهد فساد و بی‌حجابی در ایام انتخابات 88 بودیم.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: فتنه 88 نشان داد جریان بی‌دینی رأی عمده‌ای ندارد و چون مقابل با رهبری بود شکست خورد و قدرت رهبری را تثبیت کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سئوالی مبنی بر نصب بیلبوردهای ضد استکباری با موضوع صداقت آمریکایی در سطح شهر مشهد مقدس، بیان داشت: استکبار‌ستیزی آرم و اصل انقلاب اسلامی ایران است و از این راه دست بر نخواهیم داشت.

وی اذعان کرد: دولت یازدهم با دیپلماسی می‌خواهد مشکل کشور را حل کند، اما مردم مستقل از دولت هستند و اصل استکبار‌ستیزی برایشان اصل انقلاب است.

آیت‌الله علم‌الهدی در پایان عنوان داشت: مردم وظیفه دارند بیش از سال گذشته به راهپیمایی بیایند و به توهین‌های بزرگ آمریکا پاسخ دندان‌شکن بدهند.

انتهای پیام/2202/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول