اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

تقویت همکاری پلیس با مراکز دینی در ایجاد امنیت موثر است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور همکاری پلیس و مراکز علمی و دینی را در ایجاد امنیت مهم خواند و گفت: در این صورت نیروهای پلیس می‌توانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

تقویت همکاری پلیس با مراکز دینی در ایجاد امنیت موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی همکاری پلیس و حوزه را مفید دانست و اظهار داشت: هر چه رابطه پلیس با مراکز علمی و دینی بیشتر باشد به قطع تاثیر مهمی در تامین امنیت خواهد داشت.

وی به فضای معنوی و دینی نیروهای انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: ارتباط پلیس با حوزه علمیه زمینه‌های کار را برای ماموران نیروی انتظامی آسان‌تر می‌کند و ما نیز به دنبال همین موضوع هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری برگزاری کرسی‌های دینی همایش بین‌المللی دین و امنیت را مهم خواند و افزود: انجام این امور نیاز به حمایت و همفکری دارد و با توجه به فضای دینی استان قم به قطع می‌توانیم شاهد نتایج مثبتی در این خصوص باشیم.

امام جمعه قم همکاری مردم با ماموران نیروی انتظامی را مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: مردم باید قدردان زحمات نیروی انتظامی باشند چرا که این افراد با همه نیرو و توان خود در راستای خدمت به مردم گام بر داشته‌اند و در واقع حفظ انقلاب و ارزش‌های آن را با جدیت دنبال می‌کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه گرایش ماموران نیروی انتظامی به سمت مسائل دینی در هر چه بهتر انجام شدن امور تاثیر دارد، تصریح کرد: از آنجایی که ماموران نیروی انتظامی هر لحظه با ناهنجاری‌های جامعه مواجه می‌شوند، در صورت برخورداری از اراده قوی دینی و معنوی با ثبات قدم و صداقت از لغزش دور خواهند شد و به بهترین نحو ماموریت خود را به انجام می‌رسانند.

وی در ادامه شهادت مرزنشینان را به خانواده بزرگ نیروی انتظامی تسلیت گفت.

انتهای پیام/78008/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول