اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده

تمثال شهدای امدادگر در پایگاه‏‌های هلال احمر دماوند نصب شد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از نصب تمثال شهدای امدادگر در پایگاه‌‏های امداد و نجات جاده‌‏ای هلال احمر شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده خبر داد.

تمثال شهدای امدادگر در پایگاه‏‌های هلال احمر دماوند نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمید فرهادی ظهر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این تمثال‏‌ها به بهانه و مناسبت شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش‏‌آموزی نصب شد.

وی افزود: همه ما مدیون شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید به نوعی دین خودمان را به این عزیزان ادا کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: در زمان جنگ، کشور عزیزمان شهدای زیادی را به انقلاب اسلامی اهدا کرد؛ به خصوص نوجوان 13 ساله‏ای که از جان خود گذشت تا از مرز و بوم این مملکت دفاع کند.

فرهادی اظهار داشت: در آن زمان، امدادگران هم به منظور کمک به هم‏وطنان و هم‏سنگران خود حضوری پررنگ در جبهه‌‏ها داشتند تا در مواقعی که مشکلی برای یک نفر ایجاد می‏‌شد، به کمکشان بروند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: شماری از امدادگرانی که مشغول نجات هم‏سنگران بودند، جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و امروز به همت مسئولان کشوری و استانی، جمعیت هلال احمر پایگاه‌‏های امداد و نجات بین‏‌شهری را به نام شهدای امدادگر ثبت می‏‌کند.

وی تأکید کرد: در شهرستان دماوند، دو پایگاه بین‏‌شهری وجود دارد که یکی در محور هراز به نام شهید حسین لالی و دیگری در محور فیروزکوه به نام شهید داوود مقدم ثبت شده است.

فرهادی خاطرنشان: به مناسبت سالروز شهادت نوجوان 13 ساله، شهید حسین فهمیده تمثالی از شهدای امدادگر در این دو پایگاه نصب شده است تا بتوان همیشه یاد و خاطره شهدای گرانقدر مخصوصا شهدای امدادگر را گرامی داشت.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول