اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال سیاسی اردبیل:

امید و انسجام اجتماعی بزرگترین ظرفیت دولت جدید است

فعال سیاسی اردبیل گفت: امید، نشاط و توجه به انسجام اجتماعی اصلی‌ترین ظرفیت دولت در رفع مشکلات مختلف است.

امید و انسجام اجتماعی بزرگترین ظرفیت دولت جدید است

بهزاد خسروانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: علیرغم اینکه امروزه اغلب جریانات و افراد سیاسی در تلاش هستند تا اعتدال را به گونه‌ای تعریف کنند تا فقط نظرات آنان در داخل دایره اعتدال تامین شود اما اعتدال در تعریف واقعی خود معنایی جز عدم افراط و تفریط را منتقل نمی‌کند.

وی تاکید کرد: اعتدال بیش از آنکه نوید گر عمل فراجناحی باشد موید رفتار و اعمال سیاسی و اجتماعی با ثبات و با طمأنینه است و اساساً ارتباط معنایی بین عمل معتدلانه و عمل فراجناحی وجود ندارد.

عضو هیئت اجرایی و شورای سیاست‌گذاری حزب اراده ملت ایران ادامه داد: اینکه بخواهیم با ترویج مفهوم موهوم و خودساخته از اعتدال، در ممانعت از بلوغ سیاسی جامعه و تشکیل جناح‌های سیاسی قدرتمند وارد شویم قطعاً منش و رفتاری خارج از قاعده اعتدال خواهد بود.

این تحلیلگر سیاسی نقش احزاب را نقشی ناظر و نقاد توصیف کرد که قصد دارد ناظر روند مدیریتی دولت در راستای مطالبات مطروح شده جامعه بوده و در مواقعی که لزوم آن احساس شود با انتقادات سازنده از هرگونه انحراف در این مسیر ممانعت به عمل آورد.

خسروانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تصمیم‌سازان دولت نیز همواره باید این امر را مد‌نظر داشته باشند که نشاط ، امید و انسجام اجتماعی ایجاد شده، اصلی‌ترین پتانسیل دولت تدبیر و امید در رفع مشکلات اقتصادی، بین‌المللی و اجتماعی و فرهنگی است و حفظ این نشاط و انسجام اصلی‌ترین مولفه موفقیت دولت محسوب می‌شود و احزاب فعال که ارتباط تنگاتنگی با جامعه دارند می‌توانند در این روند نقش بی‌بدیلی ایفا کنند.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول