اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تربت حیدریه خبر داد

افتتاح دومین سینمای 6 بعدی خراسان رضوی در تربت حیدریه‌

شهردار تربت حیدریه از افتتاح سینمای 6 بعدی پردیس با همکاری شهرداری و بخش خصوصی در پارک کاشانی این شهرستان خبر داد.

افتتاح دومین سینمای 6 بعدی خراسان رضوی در تربت حیدریه‌

مهدی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به گلایه شهروندان نسبت به نبود سینما در تربت حیدریه، پیگیر بودیم تا بتوانیم کمی از این خلأ را جبران کنیم، از این رو با انگیزه بالای سرمایه‌گذار توانستیم در مدت زمان کوتاهی این سینما را که دومین سینمای 6 بعدی است ‌در تربت حیدریه به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: سینما 6 بعدی پردیس در تربت حیدریه با همکاری شهرداری و بخش خصوصی با هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیارد ریال راه‌اندازی شد و در حال حاضر با 9 نفر ظرفیت در هر سانس قابل استفاده است.

ناصری بیان داشت: ایجاد افکت‌هایی مانند نور، آب، باد و... در فضای سینما جزو بعد پنجم سینما است و قابلیت بالا و پایین رفتن صندلی تا حدود 45 سانتیمتر متناسب با موضوع فیلم در صحنه‌های مختلف، بعد ششم این سینما محسوب می‌شود.

شهردار تربت حیدریه افزود: اگر چه شهرداری برای پروژه‌های بزرگ با موانعی روبه‌رو ‌است اما پروژه‌های این‌چنینی نیز که انجام آن کار سختی هم نیست زمینه اعتمادسازی و ورود بخش خصوصی را به طرح‌های شهرداری در راه توسعه و آبادانی شهر فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2202/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول