اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس:

آلومینیوم امشب با تیم ملی بازی کرد

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس گفت: تیم ما امروز از هفته دوم لیگ برتر والیبال در واقع مقابل تیم ملی بازی کرد.

آلومینیوم امشب با تیم ملی بازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا دامغانی امشب پس از بازی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس با باریج اسانس کاشان که با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید، اظهار داشت:‌ در این بازی نسبت به بازی گذشته خیلی بهتر کار کردیم و در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی با بیان اینکه تیم آلومینیوم بندرعباس در واقع به نحوی با تیم ملی بازی کرد، اضافه کرد: تیم باریج‌ اسانس چهار بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد و با اینکه زورمان به این تیم نرسید، اما بازی خوبی را ارائه دادیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس اضافه کرد: در این بازی سرویس‌های زیادی را از دست دادیم و این در حالی است که بر روی سرویس‌ها تمرین زیادی کرده بودیم.

دامغانی همچنین از بازی تیم آلومینیوم با شهرداری تبریز طی هفته گذشته، به عنوان بدترین بازی اخیر هرمزگانی یاد کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر به بازی یکشنبه با سایپا در تهران فکر می‌کنیم و این قول را به تماشاگرانمان می‌دهیم که در بازی دو هفته آینده با تیم نوین کشاورز اولین پیروزی خود را به دست آوریم.

دامغانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا بازیکن خارجی آلومینیوم امروز به میدان نرفت، اذعان داشت: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس متذکر شد: این قول را به تماشاگران می‌دهم که در 20 بازی آینده امتیازات خوبی را بدست آوردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: هرمزگان و مخصوصاً بندرعباس ظرفیت‌های قابل توجهی در حد تیم ملی والیبال دارد و این قابلیت را در تعدادی از بازیکنان می‌بینیم که ملی‌پوش شوند.

دامغانی در پایان تصریح کرد: سیاست باشگاه آلومینیوم در این فصل قرار گرفتن در جمع تیم‌های دسته پلی‌آف است.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول