اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت

80 درصد آموزش نیروی دریایی ارتش میدانی است

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت این مرکز را در خاورمیانه کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: 80 درصد آموزش کارکنان نیروی دریایی ارتش میدانی و عملی است.

80 درصد آموزش نیروی دریایی ارتش میدانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دریادار دوم تورج حسنی‌مقدم عصر امروز در جریان بازدید دریادار «ژان‌داربیک ژان‌زاکف» فرمانده نیروی دریایی قزاقستان از آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار کرد: مرکز مذکور با توجه به توانمندی‌های داخل کشور ایجاد شده و در خاورمیانه بی‌نظیر است.

وی آموزش تخصص‌های دریایی رشت را مبتنی بر عمل خواند و تصریح کرد: بیش از 80 درصد آموزش‌ها به صورت عملی و میدانی انجام می‌شود.

حسنی‌مقدم هدف‌گذاری آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را با توجه به شناخت محیط داخلی و خارجی دانست و بیان کرد: هدف‌گذاری آموزشی نیروی دریایی با تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت و همچنین چالش‌ها و تهدیدهای موجود انجام می‌شود.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت با بیان اینکه آموزش‌ها با توجه به نیاز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش‌ها با توجه به تهدیدها برنامه‌ریزی، طراحی و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی آموزش تخصص‌های دریایی رشت را به صورت میدانی، عملی، اردوگاهی و تمرین‌های تاکتیکی و پاسگاه فرماندهی برشمرد و یادآور شد: آموزش‌ها به صورت رزمایش در مناطق عملیاتی می‌شود.

حسنی‌مقدم انجام رزمایش را سبب انتقال دانش و تجربه کارکنان قدیمی در مناطق عملیاتی به دانش‌آموزان زیر پوشش آموزش عنوان کرد.

*تربیت نیروهای متخصص ماموریت آموزش تخصص‌های دریایی رشت است

معاون آموزش و پژوهش تخصص‌های دریایی رشت نیز در بازدید مذکور به تاسیس این مرکز در سال 1342 اشاره کرد و گفت: طرح جامع گسترش آموزش در نیروی دریایی ایران پس از انجام مطالعات و تحقیقات در سیستم آموزش نوین کشورها تهیه شد.

ناخدایکم مهندس ستاد عادل کردپور افزود: مرکز آموزشی نیروی دریایی ارتش در سه منطقه در شمال جمهوری اسلامی ایران در گیلان احداث شده است.

وی تربیت و آموزش افسران وظیفه و درجه‌دار پایور و پیمانی مومن، متعهد، ولایتمدار، متخصص، مبتکر، با انضباط، ورزیده و دارای روحیه سلحشوری در راستای اهداف نداجا را به عهده آموزش تخصص‌های دریایی رشت دانست.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول