اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

عدم تخصیص اعتبار یکی از چالش‌های هوشمند‌سازی مدارس لرستان است

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: عدم تخصیص اعتبار یکی از چالش‌های هوشمند‌سازی مدارس لرستان است.

عدم تخصیص اعتبار یکی از چالش‌های هوشمند‌سازی مدارس لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله کلانتری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در خرم‌آباد به هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و گفت: عدم تخصیص اعتبار در این زمینه یکی از چالش‌های مهم در لرستان است.

وی افزود: برای هوشمند‌سازی مدارس لرستان طبق براوردی که انجام گرفته تاکنون متاسفانه تنها 21 درصد مدارس لرستان هوشمندسازی شده است و این درحالی است که باید سالانه 20 درصد از مدارس این استان هوشمندسازی شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سال گذشته 2 میلیارد تومان برای هوشمند‌سازی مدارس لرستان از طریق استانداری به آموزش و پرورش اختصاص یافته که تاکنون تنها 400 میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.

کلانتری اظهار کرد: تا سال گذشته تنها 8 درصد از مدارس لرستان هوشمند بودند که طی سال گذشته این میزان به 21 درصد رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: اهمیت آموزش و پرورش یک امر مهم است و وجود شورای آموزش و پرورش با توجه به نظام شوراهایی که در جمهوری اسلامی ایران قرار دارد می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌ها نقش‌سازی کند. راه‌اندازی مدارس هوشمند از موضوعاتی است که از برنامه پنجم است تا معلمان و دانش‌آموزان به این فن‌آوری مجهز شوند.

در ادامه مسئول اداره فن‌آوری آموزش و پرورش لرستان گفت: هدف از هوشمندسازی مدارس این است که دانش آموزان خلاق،نوآور و پژوهش محور باشند.

شاهین بیرانوند تصریح کرد: در حال حاضر 2382 کلاس پایه ششم و هفتم نیازمند هوشمند‌سازی هستند که برای این تعداد کلاس 14 میلیارد تومان اعتبار لازم است. برای اینکه تا پایان سال 92، 60 درصد از مدارس لرستان هوشمند‌سازی شود 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.از 2 میلیارد تومان سال 91 تنها 400 میلیون تومان آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام/2304/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول