اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری نیروهای امنیتی مصر با دانشجویان در محوطه دانشگاه الازهر

تلویزیون مصر گزارش داد در پی درخواست رئیس دانشگاه الازهر از نیروهای وزارت کشور برای ورود به دانشگاه، تعدادی از نیروهای پلیس با دانشجویان معترض مصری درگیر شدند.

درگیری نیروهای امنیتی مصر با دانشجویان در محوطه دانشگاه الازهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «العربیه»، در پی درخواست رئیس دانشگاه الازهر از وزارت کشور برای ورود به دانشگاه و سرکوب دانشجویان معترض، تعدادی از نیروهای پلیس با دانشجویان معترض مصری درگیر شدند.

نیروهای امنیتی همچنین برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک‌آور استفاده کرده‌اند اما در این گزارش اشاره‌ای به آسیب دیدگان احتمالی این درگیری‌ها نشده است. 

پیشتر تجمع اعتراضی دانشجویان در دانشگاه عین الشمس نیز با دخالت نیروهای امنیتی به پایان رسیده بود که دانشجویان معترض در این تجمع خواستار آزادی دانشجویان زندانی شده بودند.

بر اساس این گزارش تعدادی از دانشجویان معترض دانشگاه الازهر  وارد ساختمان اداری دانشگاه شده بودند و رئیس دانشگاه و تعدادی از کارمندان را بازداشت کرده بودند.

هیئت اداری دانشگاه در تماس با وزارت کشور خواستار ورود نیروهای امنیتی و گارد دانشگاهی به دانشگاه برای پایان دادن به آنچه «نا‌ امنی ایجاد شده از سوی دانشجویان اخوان» خواندند شدند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول