اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب تراکتورسازی ایران به عنوان صادرکننده نمونه کشور

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: این گروه صنعتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای چهارمین سال متوالی به عنوان صادرکننده برتر و نمونه کشور برای امسال انتخاب شد.

انتخاب تراکتورسازی ایران به عنوان صادرکننده نمونه کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی افزود: این انتخاب بر اساس شاخص‌هایی نظیر ارزش صادرات، روند رشد ارزش صادرات، گستردگی بازارهای هدف، حفظ و ماندگاری در بازار، نفوذ به بازارهای جدید و تجارب بین‌المللی صورت گرفته است.

وی، مهارت فنی و تخصصی شرکت در امر صادرات را از دیگر ملاک‌های گزینش صادرکننده نمونه کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های بازاریابی و انجام تبلیغات مؤثر و بین‌المللی، دارا بودن گواهینامه‌های معتبر ملی و بین‌المللی، طرح توسعه فعالیت و جذب سرمایه‌گذاری خارجی، عضویت در تشکل صادراتی و تولید محصولات با فناوری بالا نیز مورد توجه تیم ارزیابی‌کننده شرکت‌ها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

ابراهیمی، پیشنهاداتی را نیز برای ارتقاء تجارت و صادرات بین المللی نظیر ثبت جهانی برند بنگاه بر اساس قواعد سازمان تجارت جهانی، بهره‌گیری از پوشش‌های صندوق ضمانت صادرات، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی، حضور در هیئت‌های بازرگانی و بازاریابی، استفاده از تبلیغات در رسانه‌های خارجی، تلاش در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی، استفاده از یک کارت بازرگانی برای صادرات از تمام گمرکات کشور و ... ارائه کرد.

در مراسمی که به مناسبت روز ملی صادرات در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، از واحدهای نمونه برگزیده کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مقامات کشوری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/60001/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول