اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مدیرانی که نگاه منفی دارند کنار گذاشته می‌شوند

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران و کارشناسانی که نگاه منفی در ادارات داشته باشند کنار گذاشته می‌شوند.

مدیرانی که نگاه منفی دارند کنار گذاشته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، سیدعلی‌اکبر پرویزی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مدیران باید روش‌ها و نگاه‌های خود را تغییر دهند و مدیران و کارشناسان حوزه کارشناسی خود را سالم‌سازی کنند و فعال باشند و نباید نگاه منفی در کارها داشته باشند.

وی افزود: نشست‌های شورای اداری در شهرستان‌ها باید تخصصی باشد و حاصل آن توجه ویژه به مردم باشد و باید از حالت اداری خارج شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر باعث رشد و ترقی در شهرستان‌ها است.

وی اظهار کرد: فرمانداری‌ها تابلو دولت هستند و بزرگ‌ترین وظیفه آنان نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است، فرمانداران باید فرماندار باشند نه فرمان بردار.

پرویزی گفت: مدیران تا زمانی که هستند باید صادقانه پاسخگو باشند و با جدیت و وجدان کار کنند و هدف آنان باید کسب رضای الهی باشد.

وی تاکید کرد: رسانه ملی و مطبوعات در استان هم باید تمام جوانب را در نظر بگیرند و نسبت به انعکاس اخبار شهرستان‌ها به ویژه شیروان عدالت و انصاف اجتماعی را در نظر بگیرند.

استاندار خراسان شمالی همچنین خواستار توجه مدیران کل به شهرستان‌ها و تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه شد.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی استان خراسان شمالی، شوراها و شهرداری‌ها هستند، زیرا شوراها وظیفه خود را گم کرده‌اند و شوراها نماینده شهرداری و کارمند این مجموعه شده‌اند در صورتی که نباید این طور باشد، شوراها باید به سمت و سوی مردم بروند و فضا را باید به سوی قانونگذاری سوق دهند.

پرویزی خاطرنشان کرد: توافقاتی که بین شهرداری‌ها و مردم در خصوص تغییر کاربری صورت می‌گیرد، غیرقانونی است، بایستی شهرداری‌ها زمین مورد نیاز را به نرخ روز از مالکان خریداری کند در غیر این صورت کمیسیون ماده پنج استان خراسان شمالی با این امر مخالفت خواهد کرد.

انتهای پیام/63002/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول