اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مسئولان پلدختر باید قدرشناس خبرنگاران باشند

امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان دشت‌های آبی رنگین‌بان را نشان دهند تا ثابت کنند، خبرنگاران دروغ می‌گویند.

مسئولان پلدختر باید قدرشناس خبرنگاران باشند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز گفت: کسانی که در جمهوری اسلامی به واسطه خون شهدا مسئولیت گرفته‌اند، باید پاسخگوی پرسش خبرنگاران و اصحاب رسانه باشند.

وی افزود: یکی از وظایف خبرنگاران نقد و بررسی عملکرد مدیران است و اگر خبرنگاری به این وظیفه عمل نکند،اصلا خبرنگار نیست.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه در نظام ما کلمه رئیس معنا ندارد، اظهار داشت: همه کسانی که در این کشور به سمتی منصوب شده‌اند، مسئول هستند و معنی آن هم پاسخگویی است.

وی گفت: اگر خبرنگاری یک مسئول را نقد کرد، آن مسئول باید قدردان خبرنگار باشد و پیشانی وی را ببوسد.

لروند با توصیه به مدیران برای بالا بردن ظرفیت نقدپذیری در خود اظهار داشت: برخی مسئولان پلدختر وقتی نمی‌توانند پاسخگوی پرسش خبرنگاران باشند، آن را به سیاست ربط می‌دهند.

امام جمعه پلدختر با عنوان اینکه یکی از پیگیرهای خبرنگاران شهرستان پروژه آبرسانی رنگین‌بان است که چرا با وجود بهره‌برداری از آن آب ندارد، گفت: ‌خوب است، مسئولان با نشان دادن آب این پروژه که دشت‌های این منطقه را آبی کرده است، برای یکبار شده اثبات کنند، حق با آنان است و خبرنگاران سیاسی عملی کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام لروند گزارشی از ریز هزینه‌ها و کمک‌های جمع‌آوری شده برای برگزاری کنگره شهدای پلدختر ارائه داد، برخی حاضرین با تشکر از این حرکت بیان کردند، ای کاش دیگر مسئولان هم بابت کمک‌های دریافتی شفاف‌سازی می‌کردند.

خاطرنشان می‌شود، دفاع امام جمعه پلدختر از خبرنگاران در حالی صورت می‌گیرد که بعداز رفع اتهام از برخی خبرنگاران در مراجع قضایی این قشر زحمت‌کش برای انعکاس مشکلات و دغدغه‌های مردم مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/85009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول