اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلخال دشت اولین بردش را دشت کرد

پیروزی پر گل خلخال دشت در برابر حریف تبریزی

تیم فوتبال خلخال دشت به اولین پیروزی خود در مسابقات لیگ دسته دو کشور مقابل مس سونگون تبریز دست یافت.

پیروزی پر گل خلخال دشت در برابر حریف تبریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ آزادگان دسته دو کشور یک مسابقه ظهر امروز بین تیم‌های خلخال دشت و مس سونگون تبریز در استادیوم تختی خلخال برگزار شد که تیم خلخال دشت موفق شد در یک هوای سرد پاییزی حریف خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

این بازی که معوقه از هفته اول مسابقات بود با سوت داور آغاز شد و تیم خلخال دشت توانست در دقیقه 15 با گل امید غلامپور پیش بیفتاد ولی در ادامه مس سونگون از روی یک ضربه کاشته در دقیقه 39 توسط مهدی رستم‌زاده نتیجه را به تساوی کشاند.

اما در دقایق پایانی نیمه اول خلخال دشت در ادامه حملات خود به دروازه حریف توانست با ضربه سینا نجفیان گل دوم خود را به ثمر برساند و نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم تیم مس سونگون در دقیقه 65 صاحب یک ضربه پنالتی شد که فرهاد خیرخواه بازیکن سابق تیم پرسپولیس به گل تبدیل کرد.

بازی با نتیجه مساوی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 71 فرشید طوری با یک شوت گل برتری خلخال دشت را به ثمر رساند و در پایان خلخال دشت با حمایت تماشاگران پرشور و فهیم خلخالی توانست با نتیجه سه بر دو میهمان خود مس سونگون تبریز با مربیگری اسماعیل هلالی بازیکن سابق تیم ملی را با شکست بدرقه کرد.

بازیکنان خلخال دشت در ابتدای مسابقه یاد و خاطره مرحوم احدالله محمدی داور ملی فوتبال کشور را گرامی داشتند.

خلخال دشت در اولین بازی خود نیز موفق به کسب یک امتیاز در مقابل استیل آذین (سامسونگ کرمان) شده بود و در حال حاضر از دو بازی خود صاحب چهار امتیاز شده که به نظر می‌رسد امسال با کادر همدل و هماهنگ و مدیریت مناسب تلاش می‌کند با کسب نتایج مطلوب حضور در لیگ دسته یک را تجربه کند.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول