اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور گناباد خبر داد

فارغ‌التحصیلی بیش از 4 هزار دانشجو از دانشگاه پیام‌نور گناباد

رئیس دانشگاه پیام‌نور گناباد با بیان اینکه این دانشگاه بیش از 4 هزار و 500دانش‌آموخته داشته است، گفت: 700 نفر از این دانش‌آموخته‌ها در مقاطع بالاتر پذیرفته شده‌اند.

فارغ‌التحصیلی بیش از 4 هزار دانشجو از دانشگاه پیام‌نور گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، کاظم گلباف ظهر امروز در چهارمین مراسم جشن دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور گناباد اظهار کرد: نخستین دوره فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه پیام‌نور گناباد در سال 1373 برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گناباد با بیان اینکه این دانشگاه بیش از 4 هزار و 500 نفر دانش‌آموخته داشته است، افزود: 700 نفر از این دانش‌آموخته‌ها در مقاطع بالاتر پذیرفته شدند و 12 نفر از این تعداد نیز در دانشگاه گناباد با ما همکاری می‌کنند.

گلباف اضافه کرد: تعداد رشته‌های این دانشگاه از 17 رشته به 35 رشته تحصیلی در همه گروه‌ها و در مقطع کارشناسی ارتقا پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست این دانشگاه ارتقای رشته‌های فعلی در مقاطع کارشناسی ارشد بوده و این در حالی است که هم‌اکنون مجری 3 رشته کارشناسی ارشد هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گناباد تصریح کرد: در این مراسم نخستین فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز حضور دارند که از نقاط مختلف کشور در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند.

امام جمعه گناباد نیز در این مراسم گفت: اسلام توصیه می‌کند که انسان همواره پرتلاش و پرتحرک باقی بماند و اگر کوتاهی کند مسئول است.

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب افزود: در اسلام فارغ‌التحصیلی وجود ندارد و به هر مرتبه و اندازه که انسان از نظر علمی برسد باز هم باید سعی کند تا به مراتب بالاتر دست پیدا کند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول