اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هماهنگی در چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل عنوان شد

حضور 40 طرح از استان قم در جشنواره ملی علم تا عمل

نشست هم‌اندیشی 40 طرح برگزیده چهارمین جشنواره «علم تا عمل» استان قم در محل سال جلسات شهدای جهاد علمی بنیاد نخبگان استان قم به منظور هماهنگی و معرفی بهتر طرح‌های استان در چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل برگزار شد.

حضور 40 طرح از استان قم در جشنواره ملی علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره علم تا عمل، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان و کمیته‌های مربوطه در طول فراخوان برگزاری جشنواره گفت: از 61 طرح ثبت شده در سامانه استان قم، 40 طرح حائز امتیاز لازم برای شرکت در نمایشگاه شده است و استان قم با در اختیار داشتن فضای 300 متری در نمایشگاه مصلای تهران حاضر خواهد شد.

محمد افرادی گفت: این نشست به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای حضور شایسته در چهارمین جشنواره ملی «علم تا عمل» استان برگزار شده تا بنیه علمی استان به خوبی نمایش داده شود.

وی با اشاره به جایگاه غرفه‌های استان قم گفت: غرفه استان قم در مسیر مراسم‌ها و کارگاه‌ها قرار گرفته و این بهترین فرصت برای نمایش و بازاریابی طرح‌ها در نمایشگاه برای مجریان است.

افرادی با تأکید بر اینکه اطلاعات علمی و دانش فنی طرح در نمایشگاه جلوه‌ بیشتری داشته باشد، گفت: در چیدمان غرفه‌ها صرفاً جذابیت بصری در نظر گرفته نشود، بلکه اطلاعات کامل طرح‌ها طوری نمایان شود که بازدیدکنندگان از یافته‌های علمی و دانش فنی طرح به طور کامل بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: مجریان طرح‌های برگزیده حتماً افرادی مسلط در غرفه‌ها را معرفی کنند که در ارائه توضیحات به بازدیدکنندگان تسلط کافی داشته باشند.

معاون بنیاد نخبگان استان قم افزود: با توجه به محدودیت فضای موجود در نمایشگاه مجریان می‌توانند قابلیت‌های طرحشان را با استفاده از اسلاید و به وسیله نمایش تصویری ارائه کرده و از این فرصت به نحو مطلوب برای تجاری سازی طرح‌های خود استفاده کنند.

وی افزود: چیدمان غرفه‌های استان قم بر اساس ترکیبی از امتیاز و موضوعات طرح‌ها صورت می‌گیرد و چهار طرح برتر استان که بیشترین امتیاز را در داوری‌ها کسب کرده‌اند، به صورت ویژه در بخش غرفه طرح‌های نمونه کشوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول