اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

باید به مسائل زیست محیطی در همه ابعاد توجه ویژه نشان داد

مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط و جایگاه بلند شهر مشهد باید به مسائل زیست محیطی این شهر در ابعاد مختلف توجه ویژه نشان داد.

باید به مسائل زیست محیطی در همه ابعاد توجه ویژه نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مهدی طباطبایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره گل‌های داوودی شرق کشور، که در باغ گیاه‌شناسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در شهرداری مشهد رویکرد همکاری مشترک و انجام تعامل و استفاده از توان سایر دستگاه‌ها در زمینه‌های زیست محیطی بسیار مشهود است.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال باغ گیاه‌شناسی مشهد یک مجموعه ژنتیکی زنده از اقلیم مشهد و خراسان رضوی است که می‌تواند امکان آشنایی با گونه‌های گیاهی خراسان رضوی را برای بازدیدکنندگان بدون سفر به نقاط مختلف این استان فراهم کند.

مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این اقدامات علمی در زمینه گیاه‌شناسی و کاربردهای مختلف این علم که در این مجموعه انجام می‌شود آن را به یک مجموعه سودمند تبدیل کرده است.

طباطبایی با ترکیب بر نقش فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط زیست، خاطرنشان کرد: جشنواره گل‌های داوودی یکی از اقداماتی است که می‌تواند مردم را بیشتر با گل و گیاه مأنوس کند.

وی با بیان اینکه زائران از وضعیت خدمات رسانی و محیط زیستی شهر مشهد از رضایت بالایی برخوردارند، افزود: با همت مدیران شهری باید به تمام زوایای محیط زیست پرداخته شود.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول