اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال

168 میلیون دلار صادرات از سیستان و بلوچستان انجام شده است

رئیس سازمان صنعت، معادن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 168 میلیون دلار صادرات در شش ماهه نخست امسال از سیستان و بلوچستان انجام شده است.

168 میلیون دلار صادرات از سیستان و بلوچستان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نادر میرشکار ظهر امروز در همایش روز ملی صادرات در سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران، استاندار و جمعی از مسئولان و صادر کنندگان سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان دارای امکانات، ظرفیت و منابع بسیار زیادی است که باید در راستای اشتغال جوانان استان مورد بهره‎برداری و استفاده قرار بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معادن و تجارت سیستان و بلوچستان ضمن تشریح عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان بیان کرد: طی چند سال اخیر در بحث صادرات از اهداف تعیین شده جلوتر بوده‎ایم به طوری ‌که در سال 89 طبق برنامه باید 200 میلیون دلار صادرات انجام می‌شد که این رقم به 266 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

این مسئول ادامه داد: حجم صادرات کالا در سال 90، 228 میلیون دلار تعیین شده بود که 319 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: در سال 91 طبق برنامه باید 259 میلیون دلار صادرات انجام می‌شد که این رقم 438 میلیون دلار در پایان برنامه رسیده است.

میرشکار ابراز داشت: در شش ماهه نخست امسال نیز طبق برنامه باید 296 میلیون دلار صادرات انجام دهیم که تاکنون توانسته‌ایم 168 میلیون دلار را محقق کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معادن و تجارت سیستان و بلوچستان متذکر شد: در تلاش هستیم که امسال بتوانیم رقم 600 میلیون دلار صادرات را در استان محقق کنیم.

در پایان این همایش از صادرکنندگان برتر در سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول