اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین امکان شنود مکالمات هیئت‌ها در نشست سران جی ۲۰ را رد کرد

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه خبر روزنامه ایتالیایی در مورد شنود مکالمات شرکت کنندگان در نشست سران جی-20 در سن پترزبورگ را تلاش برای انحراف افکار عمومی جهان از واقعیت جنجال جاسوسی بین اروپا و آمریکا ارزیابی کرد.

کرملین امکان شنود مکالمات هیئت‌ها در نشست سران جی ۲۰ را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه خبر منتشره از سوی روزنامه ایتالیایی «کوریه‌را دلاسرا» در مورد امکان شنود مکالمات هیئت‌های نمایندگی بلندپایه شرکت کننده در نشست سران جی-20 در سن پترزبورگ از طریق هدایایی که به آنها داده شده بود را تلاش برای منحرف کردن توجه افکار عمومی در جهان از مشکل جاسوسی بوجود آمده بین کشورهای اروپایی و آمریکا و ایجاد یک مشکل غیرواقعی ارزیابی کرد.

پسکوف گفت: ما نمی‌دانیم که این روزنامه از چه منابعی چنین خبری را بدست آورده است و تنها مسئله‌ای که در این رابطه می‌توانم بگویم آن است که انتشار چنین خبری تنها تلاش برای منحرف ساختن توجه افکار عمومی جهانی از مشکل واقعی است که در رابطه با جنجال جاسوسی بین کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا بوجود آمده، به طرف مشکلی غیرواقعی و از خود ساخته است.

نشریه ایتالیایی «کوریه‌را دلاسرا» روز گذشته خبر داد که "هرمان وان رومپی" رئیس شورای اروپا با دریافت هدایای الکترونیکی از مقامات روسی نگران شده و در بازگشت از نشست سران جی-20 به بروکسل از سرویس‌های امنیتی خواسته تا این فناوری جدیدی (فلش درایوها و شارژرهای گوشی همراه) را مورد بررسی قرار دهند.

این روزنامه یادآور شده که سرویس‌های امنیتی آلمان چنین بررسی را انجام داده و نتیجه آن مثبت بوده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول