اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه:

تاسیسات فاضلاب کنگاور نیازمند هزینه 53 میلیارد ریالی است

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تاسیسات فاضلاب شهرستان کنگاور با صرف هزینه 53 میلیارد ریالی اجرا خواهد شد.

تاسیسات فاضلاب کنگاور نیازمند هزینه 53 میلیارد ریالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، رضا کرانی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات آبفای کنگاور در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با صرف هزینه 53 میلیارد ریالی، تاسیسات فاضلاب شهرستان کنگاور اجرا خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: اجرای تاسیسات فاضلاب شهرستان کنگاور شامل کارهایی همچون خطوط انتقال، شبکه‌های فاضلاب، ایستگاه پمپاژ و تکمیل تصفیه‌خانه نیازمند اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال است.

به گفته کرانی، 13 میلیارد ریال از این هزینه در اعتبارات استانی و ملی دیده شده و برای تامین 40 میلیارد ریال دیگر، اوراق مشارکت تهیه و در دسترس مردم قرار گرفته است.

فرماندار کنگاور نیز در این نشست با اشاره به مشکل کم‌آبی که تابستان گذشته مردم کنگاور با آن مواجه شدند، گفت: برای رفع کامل مشکل کم‌آبی کنگاور نیاز به حفر پنج حلقه چاه جدید بود.

حشمت‌الله عزیزی تصریح کرد: با اعتبار 6 میلیارد ریالی دو حلقه چاه حفر شد که یکی تجهیز و به شبکه متصل شده و دیگری در مرحله شستشو و آزمایش پمپاژ قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه حفر سه حلقه چاه باقی‌مانده نیازمند 9 میلیارد ریال اعتبار است، عنوان کرد: عدم حفر و تجهیز چاه‌های مزبور در ماه‌های باقی‌مانده تا روزهای گرم سال، قطعا مردم کنگاور را با مشکلات عدیده کم‌آبی در تابستان آینده مواجه خواهد کرد.

عزیزی خواستار مساعدت مسئولان استان کرمانشاه در تامین اعتبار و تعجیل در حفر و تزریق چاه‌های جدید به شبکه آب شرب کنگاور شد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول