اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

رشد اقتصادی اولویت نخست مسئولان سمنان باشد

استاندار سمنان تأکید کرد: امروز رشد اقتصادی باید اولویت نخست مسئولان و دستگاه‏های اجرایی استان سمنان باشد.

رشد اقتصادی اولویت نخست مسئولان سمنان باشد

محمد وکیلی امروز در حاشیه نخستین جلسه هم‏اندیشی استاندار سمنان با مدیران صنایع و معادن استان با رویکرد توسعه‏ای که در اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: دشمن تمام تلاشش را کرد تا مردم بزرگ ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر مشارکت چندانی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم بدون توجه به همه این جوسازی‏ها، وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و حماسه سیاسی را به بهترین شکل محقق کردند.

استاندار سمنان اضافه کرد: امروز حماسه اقتصادی، مسئولیتی است که بر گردن مدیران دستگاه‏های اجرایی نهاده شده و در استان سمنان نیز مسئولیت تام داریم تا زیرساخت‏های بالقوه موجود را به فعلیت برسانیم و علاوه بر آن، اقتصاد استان را رشد دهیم.

وکیلی بیان داشت: در راستای خلق حماسه اقتصادی، هم سود و منفعت و هم ضرر و خسران خواهیم داشت؛ به این شکل که اگر تلاش و کار رشد یابد، به سود خواهیم رسید ولی اگر توقف داشته باشیم و حرکتی انجام ندهیم، بدون تردید چیزی جز خسارت برای ما نخواهند ماند.

تشکیل مرکز مشاوره اقتصادی در سمنان

استاندار سمنان همچنین در جمع مدیران صنایع و معادن استان سمنان اظهار داشت: باید دست در دست هم دهیم و با همکاری و تلاش، مسائل بخش صنعت و معدن را در استان سمنان رفع کنیم.

وکیلی هدف از برگزاری این نشست را ارائه راهکارهای لازم با کمک صاحبان صنایع و مدیران دستگاه‏های اجرایی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی اعلام کرد.

وی همچنین بر تشکیل مرکز مشاوره اقتصادی با حضور فعالان این عرصه برای احصای نیازها و مشکلات و ارائه نظرات و راهکارهای لازم برای توسعه در عرصه صنعت و معدن تاکید کرد.

استاندار سمنان با اشاره به تهدیدها و تحریم‏های مختلف دشمن افزود: مسئله اصلی کشور، امور اقتصادی است و فعالان اقتصادی امروز سربازان و افسران عرصه تولید و اشتغال هستند.

وکیلی گفت: قوانین و مقررات باید تسهیل‏کننده مسائل و مشکلات بخش صنعت و معدن شود و خواستار مساعدت و همکاری همه دستگاه‏های اجرایی به خصوص دستگاه‏های اقتصادی برای رفع مسائل و مشکلات عرصه اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/2249/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول