اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان:

نهاوند بالاترین ضریب امنیتی را در استان دارد

فرمانده انتظامی استان همدان شهرستان نهاوند را امن‌ترین شهر استان عنوان کرد و گفت: شهرستان نهاوند با وجود بالاترین ضریب امنیتی در سطح استان یکی از شهرستان‌های برتر استان همدان است.

نهاوند بالاترین ضریب امنیتی را در استان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمد مهدیان‌نسب در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی نهاوند اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیروی مردمی همواره برای تأمین امنیت شهروندان گام برمی‌دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس استان افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است که در راستای تحقق این امر سالانه بیش از صدها برنامه و مأموریت با هدف ارتقای ضریب امنیتی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به افزایش کشف جرائم و مواد مخدر در شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان نهاوند بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی و انهدام شش باند بزرگ توزیع و فروش مواد مخدر فضا برای فعالیت سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر نا امن شده است.

مهدیان‌نسب شهرستان نهاوند را امن‌ترین شهر استان عنوان کرد و افزود: شهرستان نهاوند با وجود بالاترین ضریب امنیتی در سطح استان یکی از شهرستان‌های برتر استان همدان است.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند محل عبور استان‌های مرکزی و غربی است، گفت: با استفاده از توان بالای نیروی انتظامی و تعامل مردمی کشفیات مواد مخدر بیش از 202 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به نزدیک شدن ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش افزود: با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب امنیت هیئت‌های عزاداری در ماه محرم را به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا در سطح استان تضمین می‌کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تأمین امنیت منازل در ایام و شب‌های ماه محرم به ویژه در دهه نخست اضافه کرد: در این راستا اقدام به ایجاد پلیس محله برای امن کردن فضای استان به ویژه در هنگام شب خواهد شد.

مهدیان‌نسب گفت: اعتماد مردم به پلیس به عنوان یکی از سرمایه‌های معنوی و اجتماعی نیروی انتظامی توانسته این نیروی خدمتگذار را در رسیدن به نقطه مطلوب در سطح استان یاری کند.

در پایان با اهدا لوح سپاس از فرماندهان پاسگاه‌ها، دوایر و کلانتری‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/89016/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول