اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

آل‌البیت(ع)‌ از معتبرترین موسسات فرهنگی مذهبی جهان اسلام است

استاندار قم با حضور در موسسه فرهنگی آل‌البیت(ع) از موزه آثار اهدایی بزرگان و شخصیت‌های جهان اسلام به این موسسه بازدید کرد.

آل‌البیت(ع)‌ از معتبرترین موسسات فرهنگی مذهبی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در بازدید از موسسه فرهنگی آل‌البیت (ع) و موزه وابسته به آن از زحمات و تلاش‌های بانیان و دست‌اندرکاران این مرکز به‌ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی قدردانی کرد.

استاندار قم از موسسه آل‌البیت (ع) به عنوان یکی از موسسات موفق تحت اشراف حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی یاد کرد و گفت: این موسسه از گسترده‌ترین و در عین حال معتبرترین موسسات فرهنگی مذهبی حال حاضر جهان اسلام محسوب می‌شود و علاقه‌مندان زیادی در کشورهای مختلف اسلامی از آثار و برکات این مرکز بهره می‌گیرند.

پیریایی همچنین با اشاره به راه‌اندازی موزه آثار اهدایی بزرگان و شخصیت‌های مطرح به این موسسه، ایجاد چنین موزه‌ای را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و بر لزوم حفظ و توسعه این موزه تاکید کرد.

در این بازدید حجت‌الاسلام شهرستانی مسئول موسسه آل‌البیت(ع) ضمن خیرمقدم، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز ارائه کرد.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول