اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر بهداشت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان معرفی شد

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت، علی‌اکبر حقدوست به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان معرفی شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان معرفی شد

به گزارش خبرگزای فارس از کرمان، عصر امروز در آیینی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی‌اکبر حقدوست به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان معرفی و از تلاش‌های عبدالرضا صباحی قدردانی شد.

جواد کمالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این آیین با اشاره به سختی مدیریت در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: کار در حوزه بهداشت و درمان به دلیل حضور نخبگان و صاحبان علم و اندیشه از سختی بیشتری برخوردار است.

وی ابراز داشت: البته ارزش کار در این حوزه نیز ارزش بیشتری دارد و به همان اندازه که با سختی مواجه می‌شویم، از اجر و پاداش بیشتری نزد خداوند برخوردار می‌شویم.

کمالی با اشاره به تدوین طرح توسعه سند جامع سلامت استان کرمان، عنوان کرد: امیدواریم با کمک دستگاه‌های مختلف این طرح توسعه‌ای به مرحله اجرا در‌آید.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: صباحی خاطره خوشی را در ذهن ما به جای گذاشته است و در مدت زمان مدیریت وی هیچگاه حمایت خود را از ایشان برنداشتیم.

حجت‌الاسلام علی عارفی افزود: اگر مدیریت حامی نداشته باشد، مردم و جامعه متضرر می‌شوند و به همین دلیل تشکیلات نهاد رهبری در ادامه این حرکت نیز از حقدوست سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان حمایت می‌کند.

نماینده ستاد رئیس جمهور در استان کرمان نیز در این آیین ابراز داشت: حجت‌الاسلام روحانی اندیشه اعتدال را به ایران و دنیا عرضه کرده و مورد پشتیبانی و الطاف رهبری نیز قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام پیشگویی افزود: اکثر نخبگان و عقلای ایران و دنیا این اندیشه را پسندیده‌اند و ایران اسلامی می‌رود که بدفهمی‌‌ها در رابطه با اسلام که دین تندی و خشونت است‌ با دولت تدبیر و امید از ذهن‌های مردم دنیا بزداید.

وی عنوان کرد: ان‌شاء‌الله حکومت شیعی با دولت تدبیر و امید و با همت نخبگان و علما به مقصد نهایی برسد.

انتهای پیام/80017/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول