اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر:

منتخبان شورای هیئت‌های مذهبی پلدختر مشخص شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: منتخبان چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان مشخص شدند.

منتخبان شورای هیئت‌های مذهبی پلدختر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی عصر امروز در نشست با خبرنگاران در پلدختر اظهار کرد: در این انتخابات برزو نیازی با 71رای، فضل الله بابایی  با 62، احمد رضا جعفری  با 47 رای،  همت رشنو  با 43 رای و عبدالرضا کیانی  با36 رای به عنوان اعضای اصلی شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان پلدختر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این افراد با رای نمایندگان هیئت‌های مذهبی و برای مدت چهار سال به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند، گفت: نمایندگان هیئت‌های مذهبی در زمینه مقابله با آسیب‌های عزاداری، صدور مجوز، ساماندهی و حل اختلاف‌های هیئت‌های عزاداری با این اداره همکاری می‌کند.

‌‌حسینی افزود: در شهرستان پلدختر 123 هیئت مذهبی دارای مجوز وجود دارد که در این انتخابات‌ 89 شرکت کردند.

وی تصریح کرد: شورای هیئت‌های مذهبی را پل ارتباطی بین تبلیغات اسلامی و هیئت‌های عزاداری و مذهبی دانست و افزود: برنامه‌ریزی، نظارت بر هیئت‌های مذهبی وعزاداری‌ها، سامان دهی مراسم مذهبی و ملی، اعیاد به ویژه برنامه‌های ماه محرم در آستانه فرا رسیدن این ماه از جمله وظایف شورای هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، مطالبات هیئت‌های مذهبی، هدایت و نظارت بر کار این هیئت‌ها و حمایت‌های مالی از هیئت‌های مذهبی عنوان کرد.

 وی اجرای اولویت‌های فرهنگی و رفع مشکلات پیش روی هیئت‌های مذهبی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح آگاهی‌های مذهبی اعضای هیئت‌های مذهبی و بررسی آسیب‌های مراسم مذهبی و ارائه راهکار برای کاهش آنها را از مهم‌ترین وظایف شوراهای هیئت‌های مذهبی عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول