اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد معرفی شد

امروز طی مراسمی، عبدالمطلب صیدمحمدی به عنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد معرفی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بعد از ظهر امروز و با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، عبدالمطلب صیدمحمدی به عنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد منصوب و از زحمات بهزاد ایمنی تقدیر شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این مراسم خدمت در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد را توفیقی الهی دانست و اظهار داشت: این شهرستان با توجه به اینکه در همجواری 6 استان بزرگ قرار دارد، می‌تواند در توسعه دانشکده و جذب دانشجو تأثیر بسزایی داشته باشد.

عبدالمطلب صیدمحمدی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته با بررسی وضعیت دانشکده علوم پزشکی شهرستان به برخی مشکلات آن پی برده‌ است، افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات این دانشکده، کمبود نیروی انسانی و نبود چارت تشکیلات اداری است.

وی با بیان اینکه چارت سازمانی این دانشکده با استاندارها مغایرت دارد، در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی انسانی در این دانشکده می‌تواند عاملی برای از بین بردن چالش‌ها و حل مشکلات باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با ارائه برخی از برنامه‌های آینده خود برای توسعه دانشکده، گفت: ارتقای کیفیت آموزش، افزایش ظرفیت دانشجو و ایجاد فضای بیشتر برای دانشکده از اولویت‌های کاری بنده است.

وی توجه به ارزش‌های اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با تعامل و همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان برای تقویت فرهنگ و باورهای دینی دانشجویان تلاش خواهم کرد. 

صیدمحمدی با بیان اینکه توسعه دانشکده نوپا و تازه‌تأسیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیاز به همکاری و تعامل مسئولان شهرستان دارد، افزود: امیدورایم با رویکرد مدیریتی جدیدی این دانشکده بتوانیم بر مشکلات فائق آئیم.

رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در طول خدمتش در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، اظهار داشت: این دانشکده در سال 90 با پذیرش دانشجو در دو رشته پرستاری و بهداشت عمومی آغاز به کار کرد که هم اکنون سه رشته فعال در مقطع کارشناسی و کاردانی دارد.

بهزاد ایمنی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دارای 191 دانشجو در رشته‌های پرستاری، فوریت‌های پزشکی و بهداشت عمومی است، افزود: در بهمن ماه امسال نخستین گروه از دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشکده در رشته فوریت‌های پزشکی در مقطع کاردانی، جشن فارغ‌التحصیلی خود را می‌گیرند.

وی با قدردانی از زحمات نماینده سابق مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: راه‌اندازی دانشکده پزشکی در رشته بهداشت و دهان در مقطع کاردانی یکی از اقدامات در حال پیگیری است.

رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اجرای طرح ملی سنجش سلامت ایرانیان در 6 پایگاه توسط دانشجویان پرستاری و فوریت پزشکی این دانشکده، تأسیس سایت دانشکده، راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی، مرکز مهارت‌های بالینی، ایجاد کتابخانه با سه هزار جلد کتاب تخصصی، ایجاد خوابگاه برای پسران و انتقال دانشکده در محل شبکه بهداشت و درمان سابق را از جمله فعالیت‌های خود در طول خدمتش برشمرد.

انتهای پیام/89008/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول