اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم مطرح کرد

لزوم تقویت مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های فرهنگی و دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم تقویت مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های فرهنگی و دینی تاکید کرد.

لزوم تقویت مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های فرهنگی و دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در گردهمایی روحانیون مستقر استان قم اظهار کرد: باید خودمان را بیشتر به ملت نزدیک کنیم، چرا که ضریب اطمینان و ماندگاری مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های فرهنگی و دینی بیشتر از کمک‌های دولتی است.

وی تاکید کرد: البته این بدان معنا نیست که دولت اسلامی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی حمایت مالی نکند، بلکه دولت‌ها باید این برنامه‌ها را مورد حمایت مالی قرار دهند اما امور اصلی و خط میانی حرکت را نباید به مجموعه‌هایی که تغییر می‌کنند، وصل کرد.

اسکندری تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تا جایی که ممکن است به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، رویکرد مردمی می‌دهد، چرا که معتقدیم اگر مردم به خوبی در این امور مشارکت کنند، بسیاری از چالش‌ها و مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از روحانیون مستقر خواست برای تقویت مشارکت‌های مردمی در امور فرهنگی و دینی، فرهنگ‌سازی کنند و روایات و آیاتی که به ارزش و جایگاه والای کسانی که در این راستا قدم بر می‌دارند را برای مردم بازگو کنند.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول