اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد

تجلیل از 114 دانش‌آموز برتر طرح میثاق آسمانی در حریم ملائک

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تجلیل از 114 دانش‌آموز برتر طرح میثاق آسمانی در حریم ملائک خبر داد.

تجلیل از 114 دانش‌آموز برتر طرح میثاق آسمانی در حریم ملائک

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز اختتامیه دومین مرحله استانی طرح میثاق آسمانی در حریم ملائک و افتتاح سومین مرحله آن در محل مجموعه آموزشی شهید کامیاب با حضور علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و محمدتقی فخریان مدیرکل آموزش و پرورش استان رضوی برگزار شد.

طاهره عرفانیان در این مراسم اظهار کرد: به دلیل اینکه در هفته پدافند غیرعامل هستیم و اهداف پدافند غیرعامل نیز پیشگیری و جلوگیری از اتفاقات است، برگزاری این طرح‌ها در سطح استان ما را به این مهم نزدیک می‌کند.

وی از برگزاری این طرح خبر داد و افزود: پنج هدف در اجرای این طرح مورد بحث است که از جمله آنها می‌توان به مواردی چون مسائل اعتقادی، اخلاقی، علمی، آموزشی، فرهنگی، زیستی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد.

عرفانیان در مورد بحث اعتقادی تصریح کرد: مسائل اعتقادی باید طوری آموزش داده شود که دانش‌آموز اصول دین را به طور کامل بشناسد و همچنین با پیامبر اسلام (ص)، ائمه اطهار (ع)، نماز و معاد و همچنین قرآن کریم و روخوانی آن آشنایی بیشتری پیدا کند.

وی ادامه داد: در مشهد مقدس این طرح با حضور در حرم مطهر رضوی و در سایر شهرستان‌ها نیز با حضور در امامزاده‌ها، بقعه‌های متبرکه، مساجد و ... برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری این طرح در سه سال گذشته به صورت متوالی خبر داد و گفت: در برگزاری این طرح 34 هزار و 500 اثر به صورت دلنوشته، نقاشی و اشعار به دبیرخانه ارسال شده است که بعد از دو مرحله داوری بر روی آثار 114 اثر (تعداد سوره‌های قرآن کریم) از بهترین آنها برگزیده و از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول