اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی درگذشت آیت‌الله عبدالجلیل جلیلی‌

امام جمعه و استاندار کرمانشاه پیام تسلیت صادر کردند

نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت آیت‌الله عبدالجلیل جلیلی‌کرمانشاهی را به عموم مردم استان تسلیت گفتند.

امام جمعه و استاندار کرمانشاه پیام تسلیت صادر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و حجت‌الله دمیاد استاندار کرمانشاه امروز در پیام مشترکی درگذشت آیت‌الله عبدالجلیل جلیلی‌کرمانشاهی را به عموم مردم استان کرمانشاه تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: حضور علما و مجتهدین در هر دیاری موجب نگاه ویژه خداوند تبارک و تعالی به آن سامان است و فقدان چنین پایه‌های استوار تقوی و ایمان، ضایعه‌ای اسفناک و ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر محسوب می‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید درگذشت اسوه علم و ایمان، عالم مجاهد حضرت آیت‌الله حاج شیخ عبدالجلیل جلیلی‌کرمانشاهی که سرآمد علمای منطقه غرب کشور به‌خصوص استان کرمانشاه و فرزند جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ عبدل‌الهادی جلیلی بوده‌اند، موجب تالم و تاثر مردم متدین استان، به‌ویژه جامعه روحانیت شد.

این پیام تصریح می‌کند: اینجانبان ضمن عرض تسلیت به علما، روحانیان و حوزه‌های علمیه استان و همچنین بیت شریف آن فقید سعید و ارادتمندان، برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/2700/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول