اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری 865 نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی گفت: در مهر ماه سال جاری جمعاً 865 نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر و در قالب 649 فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل شده است.

دستگیری 865 نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدعلی باغبان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مهر ماه 1392 مجموع 143.706 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط پلیس‌های مبارزه با موادمخدر استان کشف شده است که شامل 462 گرم هروئین، شیشه 471 گرم، تریاک 25.250 کیلوگرم، حشیش 213 گرم و سوخته و شیره و گراس 117 کیلوگرم بوده است.

وی افزود: در این مدت جمعاً 865 نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر و در قالب 649 فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل شده است که میزان دستگیرشدگان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش را نشان می‌دهد که از این تعداد 10 نفر تحت عنوان قاچاقچی و تعداد 198 نفر توزیع‌کننده هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: یگان‌های عملیاتی در مرکز مبارزه با موادمخدر و شهرستان‌های تابعه در مهر ماه سال جاری 628 مرحله عملیات پاکسازی و دستگیری داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 44 درصد افزایش داشته است.

وی طرح‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی در این ماه را اجرای طرح نجات در کلانشهر تبریز، مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر در نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی( طرح پاکسازی ) بیان کرد.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول