اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

سازماندهی فرزندان شاهد و ایثارگر سرمنشأ برنامه‌های هدفمند آینده باشد

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ارشاد گفت: سازماندهی فرزندان شاهد و ایثارگر باید سرمنشأ بسیاری از برنامه‌های هدفمند در آینده قرار گیرد.

سازماندهی فرزندان شاهد و ایثارگر سرمنشأ برنامه‌های هدفمند آینده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین نوش‌آبادی بعدازظهر امروز در دیدار اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار و جمعی از نمایندگان اصحاب رسانه با وی با ابراز خرسندی از فعالیت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران قابل وصف نیست و باید در راستای تکریم این عزیزان تمام همت را به کار گماشت تا قطره‌ای از زحمات بی‌دریغ ره‌پویان راه عشق جبران شود.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ارشاد گفت: رشادتی که شهدا و جانبازان عزیز کشورمان در طبق اخلاص نهادند در دنیا بی‌نظیر است، بنابراین باید این فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را به نسل‌های دیگر انتقال داد تا آیندگان این راه را پیشه خود قرار دهند.

این مقام بلند پایه کشوری ادامه داد: تکریم و به‌ جا آوردن صله رحم از این خانواده‌ها می‌تواند به‌ عنوان مهمترین اصل در برنامه انجمن قرار گیرد؛ چراکه باید در هر شرایطی یاد و خاطره دلیرمردان کشورمان گرامی داشته شود.

نوش‌آبادی عنوان کرد: سازماندهی فرزندان شاهد و ایثارگر باید سرمنشأ بسیاری از برنامه‌های هدفمند در آینده قرار گیرد؛ چراکه این مهم منجر به شناخت از یکدیگر خواهد شد و این امر نیز به ثبات و فرهنگ‌سازی ایثارگری خواهد انجامید.

وی در ادامه گفت: باید با شناسایی خانواده این قشر همیشه جاوید، برنامه‌هایی برای دیدارهای هفتگی فراهم آورد تا بتوان از مشکلات و خواسته‌ها باخبر شد و آن را به مسئولان و ارگان‌های مرتبط منتقل کرد.

نوش‌آبادی افزود: اهالی رسانه نیز می‌توانند با حمایت‌های همه‌جانبه خود همچون گذشته نقش بسزایی در روند فعالیت این انجمن‌ها ایفا کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: هدف‌گذاری در کنار ایجاد تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و نشر آن از سوی رسانه منجر به تحول در ساختارسازی فرهنگ ایثار خواهد شد که امیدواریم این روندها همچنان ادامه یابد.

این گزارش حاکی است، در این دیدار محمد فتحی دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار جنوب شرق استان تهران، حسین ابویسانی مدیر روابط‌عمومی جمعیت و مدیر استان تهران خبرگزاری شاهد، جلال شیرکوند مشاور تبلیغات و اقتصادی جمعیت و سردبیر روزنامه ارمغان، علیرضا فرجی معاونت ورزش و جوانان جمعیت و مدیر پایگاه خبری شفاف‌نیوز، بهروز مشتاق مشاور امور فرهنگی جمعیت، حسین خداوردی مدیریت نظارت و ارزیابی جمعیت، محمد زارعی نماینده جمعیت در شهرستان قرچک و غلامرضا فرجیان سرپرست جنوب شرق استان تهران خبرگزاری ایلنا حضور داشتند و حسین نوش‌آبادی معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ارشاد در ارتباط با مشکلات گفت‌وگو کردند.

گفتنی است، اعضاء جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگذار به‌همراه جمعی از نمایندگان اصحاب رسانه با معاون وزیر ارشاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول