اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

پیکر پاک شهید محمد صادقی‌نژاد در قوچان تشییع شد

پیکر پاک شهید محمد صادقی‌نژاد ظهر امروز بر دوش مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان قوچان تشییع شد.

پیکر پاک شهید محمد صادقی‌نژاد در قوچان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مراسم تشییع پیکر سرباز وظیفه شهید محمد صادقی‌نژاد با حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار قوچان و نیروهای نظامی و انتظامی امروز از مقابل بیمارستان شهدای این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «حسین حسین شعار ماست،‌ شهادت افتخار ماست» ضمن اعلام بیزاری و انزجار از عملیات تروریستی کوردلان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدیدبیعت کردند.

امام جمعه شهرستان قوچان در پایان مراسم تشییع با اشاره به اینکه شهدا جان خویش را در راه دفاع از ولایت اهدا کرده‌اند، گفت: باید به خانواده شهید محمد صادقی‌نژاد تبریک گفت که چنین فرزندی را تربیت کرده‌اند که جان خود را در راه دفاع از میهن و اسلام اهدا کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قوچان با بیان اینکه دانشمندان و رزمندگان طبق فرمایش رسول گرامی اسلام (ص) افرادی هستند که به جایگاه رسالت نزدیک‌ترند، تصریح کرد: علما و دانشمندان با قلم و زبان خویش و رزمندگان نیز با نیروی بدنی و جانشان از دستاوردهای مکتب انبیا دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد مروج با اشاره به اینکه بعضی از مومنین طبق فرمایش خداوند تبارک و تعالی در قرآن در راه دین ثابت‌قدم مانده‌اند، تصریح کرد: یکی از امتیازات قوچان این بوده که تعدادی از بازاریان و کسبه شهرستان هنگام دفاع از انقلاب اسلامی در محل کار و مغازه‌شان مورد خشم منافقین قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

پس از اقامه نماز بر بدن مطهر این شهید، پیکرش به روستای شهر کهنه (قوچان عتیق) انتقال یافت تا در جوار حرم امامزاده سلطان ابراهیم (ع) به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول