اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه تئاتر طراوت خبر داد

اجرای عمومی نمایش «رضا» بعد از ماه محرم و صفر

مدیر موسسه تئاتر طراوت گفت: نمایش «رضا» که در دو جشنواره تئاتر استانی و منطقه‌ای صاحب مقام شده است، برای پاسخ به علاقه‌مندان بعد از ماه محرم و صفر به صورت عمومی به نمایش گذاشته می‌شود.

اجرای عمومی نمایش «رضا» بعد از ماه محرم و صفر

محمدرضا شاهمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تقدیر از زحمت‌های شبانه‌روز گروه نمایش «رضا» اظهار داشت: این نمایش که برای جشنواره تئاتر استانی در قم آماده شده بود به دلیل همبستگی، اتحاد و انجام کارگروهی توانست از گذرگاه هیئت انتخاب و داوری جشنواره تئاتر استانی در قم عبور کند.

وی ابراز داشت: این نمایش که به جشنواره تئاتر منطقه‌ای در یاسوج راه یافته بود پس از رقابتی فشرده توانست با دریافت امتیازات گوناگون رتبه نخست این جشنواره را به خود اختصاص دهد و به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یابد.

این هنرمند برجسته قمی، نمایش «رضا» را نتیجه یک کار گروهی موفق دانست و گفت: این نمایش در مدت زمان 120 دقیقه به سرپرستی تیم کارگردانی و نویسندگی و طراحی جابر رمضانی تولید شده است.

شاهمردی با تبیین داستان نمایش «رضا» تصریح کرد: این نمایش در اصل به موضوع زیارت امام رضا (ع) پرداخته و برشی از برخی رفتارهای اجتماعی و فردی اشخاص گوناگون را پس از زیارت امام هشتم به نمایش می‌گذارد.

مدیر موسسه تئاتر طراوت با بیان چگونگی ساختار نمایش «رضا» ابراز داشت: این نمایش نتیجه یک دوره 100 ساعته آموزشی است که زیر نظر جابر رمضانی در موسسه تئاتر طراوت برگزار شد و برای تجربه آموخته‌های نمایشی، تصمیم گرفته شد نمایش رضا تولید و به جشنواره تئاتر استانی ارسال شود که در این راستا نتایج خوبی در نخستین کار این گروه نمایشی به دست آمد.

وی با اشاره به ابراز علاقه فراوان دوستداران هنر نمایش برای اجرای عمومی نمایش «رضا» خاطرنشان کرد: این نمایش پس از ماه محرم و صفر به صورت عمومی در 10 شب نمایش داده می‌شود و پس از آن تمرین‌های جدی برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/78005/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول