اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران:

گاز مراکز غیرخانگی در زمان افت فشار قطع می‌شود

مدیر عامل شرکت استان مازندران گفت: در زمان افت فشار گاز با توجه به هشدارهای که داده شد شرکت گاز تعهدی نسبت به تامین گاز مراکز غیرخانگی ندارد.

گاز مراکز غیرخانگی در زمان افت فشار قطع می‌شود

محسن عرب مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره وضعیت تامین گاز شهری در فصل سرما اظهار داشت: مردم با صرفه‌جویی به این شرکت برای تامین گاز مورد نیاز پایدار کمک کنند.

وی تاکید کرد: مراکز غیر خانگی نسبت به تامین سوخت دوم خویش اقدام کنند که در زمان افت فشار به خارج شدن از مصرف کنندگان گاز به این ارگان کمک کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران مهم‌ترین دغدغه شرکت گاز استان مازندران را تامین گاز مورد نیاز مراکز خانگی عنوان کرد و گفت: مراکز از هم‌اکنون نسبت به تامین سوخت دوم یک‌ماهه خویش اقدام کنند.

وی ادامه داد: مراکز پرمصرف نسبت به دوگانه سوز کردن وسائل گرمایشی اقدام کنند، در غیر این صورت در زمان افت فشار گاز مراکز پرمصرف قطع می‌شود.

عرب مقصودی ادامه داد: ارگان‌های که نسبت به دوگانه سوز کردن واحدهای خویش اقدام نکنند در زمان افت فشار خودشان دچار مشکل می‌شوند و شرکت گاز مسئولیتی در قبال این واحدها ندارد.

این مسئول درباره نحوه دریافت سوخت دوم بیان داشت: از طریق فرمانداری‌های به ارگان‌ها و واحدهای تولیدی برای دریافت سوخت دوم و دوگانه سوز کردن واحدها ابلاغ شد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران درباره وضعیت فعلی تامین گاز مورد نیاز مشترکان گفت: در حال حاضر مشکلی برای تامین گاز وجود ندارد و وضعیت عادی است و این هشدارها برای بیشتر برای صرفه‌جویی بیشتر است.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول