اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی دوره تخصصی آموزش معارف اسلامی ویژه خانواده‌های بوشهری

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از راه‌اندازی دوره تخصصی آموزش معارف اسلامی ویژه خانواده‌های استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی دوره تخصصی آموزش معارف اسلامی ویژه خانواده‌های بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در آیین افتتاح دوره آموزش معارف اسلامی خانواده‌ها در استان بوشهر اظهار داشت: گسترش تعالیم اسلامی در جامعه و در بین خانواده‌ها امری لازم است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران استان در راستای نشر و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه تلاش بسیار زیادی دارد که امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطرنشان کرد: مجالس عمومی، فضای مجازی و آموزش و پرورش از حوزه‌های فعالیت حوزه علمیه خواهران استان است که به ویژه در حوزه آموزش و پرورش به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

جمالی از همکاری 80 مدرسه با حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، 80 مدرسه زیر پوشش آموزش معارف اسلامی و دینی حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر است.

وی بیان کرد: در این مدارس مشاورین حوزوی به صورت تمام وقت در امور فعالیت‌های دینی و تبلیغی فعال هستند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

این مسئول افزود: برای آموزش تعالیم اسلامی و معارف دینی در بین والدین دانش‌آموزان نیز اقدامات بسیار موثری در سطح استان انجام گرفته است.

جمالی از راه‌اندازی دوره تخصصی آموزش معارف اسلامی ویژه خانواده‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: این دوره اکنون در برازجان راه‌اندازی شده و با تلاش انجام گرفته به زودی دوره آموزش معارف اسلامی ویژه خانواده‌ها در شهرهای چغادک و بوشهر نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2452/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول