اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبرداد

توزیع 40 هزار تن آسفالت در معابر جنوب تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 از توزیع 41 هزار و 235 تن آسفالت در معابر اصلی و بزرگراه‌های این منطقه خبرداد.

توزیع 40 هزار تن آسفالت در معابر جنوب تهران

ابراهیم بابازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در جنوب استان تهران از توزیع 41 هزار و 235 تن آسفالت در معابر اصلی و بزرگراه‌های این منطقه خبر داد و گفت: روند بهسازی معابر و بزرگراه‌های منطقه در قالب روکش اساسی آسفالت تا پیش از شروع سرمای فصل زمستان در حالی ادامه دارد که از ابتدای سال تاکنون 41 هزار و 235 تن آسفالت در محل های شناسایی شده توزیع شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 به بهسازی معابر واقع در محدوده حریم این منطقه نظیر روستاهای زمان‌آباد، طالب‌آباد، تقی‌آباد، قوچ حصار و فیروزآباد اشاره کرد و افزود: بزرگراه های شهید رجایی و شهید کریمی، خیابان های فدائیان اسلام، جاده قم، جاده امین آباد، مترو، بلوار قدس، دیلمان، دهخدا، سلمان فارسی، طالقانی و میادین نماز و مادر از جمله موقعیت‌های بهسازی شده در منطقه 20 است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی در نواحی و محله ها بر اساس درخواست شهروندان، شورایاران و بازدیدهای میدانی کارشناسان انجام شده است، اظهار داشت: به منظور افزایش رضایتمندی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، 17 هزار و 437 مترکانیو بندی، یک هزار و 436 متر نهرسازی، یک هزار و 503 متر مرمت نهر و 28 هزار و 65 متر تک جدول از ابتدای سال تاکنون در معابر شهری منطقه 20 انجام شده است.

این گزارش حاکی است، منطقه 20 یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب تهران قراردارد و شهر ری در این منطقه قرار گرفته است.

منطقه 20 جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

سابقه و قدمت 6 هزار ساله شهر ری و وجود اماکن و عناصر با ارزش تاریخی و همچنین جذب زوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ویژگی‌های بسیار بارز و خاص تاریخی ـ مذهبی به این منطقه بخشیده و آن را نسبت به سایر مناطق تهران، مجزا و متفاوت ساخته است.

انتهای پیام/2462/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول