اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه:

بازگشایی خیابان امام می‌تواند زمینه‌ساز رونق اقتصادی ارومیه شود

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با اشاره به بازگشایی خیابان امام گفت: بازگشایی خیابان امام می‌تواند زمینه‌ساز رونق اقتصادی در شهر شود.

بازگشایی خیابان امام می‌تواند زمینه‌ساز رونق اقتصادی ارومیه شود

عربعلی بهمن‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بازگشایی، احداث و ساماندهی طرح خیابان امام ارومیه به سازمان خدمات موتوری واگذار شده است که در این راستا از یک‌ ماه گذشته اقدامات متعددی به صورت ضربتی برای تکمیل این طرح صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری برای خروج پادگان‌های ارتش از داخل به خارج از شهرها بوده است، تصریح کرد: این طرح به منظور کاهش بار ترافیکی مرکزیت شهر و در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی بیش‌تر شهروندان صورت گرفته است.

بهمن‌خواه با توجه به اهمیت این طرح گفت: این شریان حجم زیادی از ترافیک خیابان امام و خیابان‌های همجوار را کاهش داده و سبب روان‌سازی ترافیک شهری در این قسمت از شهر می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه تصریح کرد: اجرای این طرح زمینه‌ساز رونق و توسعه اشتغال در شهر تاریخی ارومیه می‌شود که لازمه آن برنامه‌ریزی‌های دقیق برای کاربری‌های بهتر از فضای آزاد شده این خیابان است.

وی با تأکید بر اینکه نگرش شهرداری ارومیه به خیابان امام به عنوان یکی از خیابان‌های مهم شهر که حجم بالای سفرهای درون شهری را دارد نگاهی بلند مدت و ساختاری نسبت به این موضوع است، افزود: این طرح در راستای کاهش مشکلات ترافیکی شهر شکل گرفته و فعالیت‌های ویژه‌ای به دنبال آن اجرا شده است.

وی با اشاره به وجود بیمارستان 523 در حاشیه امتداد خیابان امام، از اقدامات مختلف سازمان موتوری شهرداری ارومیه برای آماده‌سازی این خیابان خبر داد و افزود: 320 متر دیوارکشی برای جداسازی محوطه این بیمارستان از خیابان امام صورت گرفته است.

بهمن‌خواه به 465 متر پیاده‌روسازی در داخل محوطه بیمارستان در این راستا اشاره کرد و گفت: هزار و 642 متر مربع فضای سبز در داخل محوطه بیمارستان توسط سازمان موتوری شهرداری ارومیه طراحی و اجرا شده است.

وی به پنج هزار و 873 متر مربع زیرسازی محوطه بیمارستان نیز اشاره کرد و گفت: سه هزار و 100 متر زیرسازی برای پارکینگ بیمارستان صورت گرفته است.

بهمن‌خواه 320 متر نرده‌کشی در ارتفاع 1.40 محوطه این بیمارستان را نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط سازمان خدمات موتوری در راستای بازگشایی امتداد خیابان عنوان کرد.

انتهای پیام/61006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول