اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق طرح تکریم ارباب رجوع

کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر شدند

در راستای تحقق طرح تکریم ارباب رجوع تعدادی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور رئیس این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم در سالن شهید مطهری برگزار شد، از تعدادی از کارکنان فعال و نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر به عمل آمد.

حوزه‌های تکریم ارباب رجوع، پیشگیری از مرگ مادران باردار، امداد رسانی و درمان مصدومان حادثه اتوبان قم - تهران مواردی بودند که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و از مجریان این بخش‌ها با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

شمس‌الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه بر ضرورت تکریم و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات پرسنل در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان هریک از حوزه‌های زیر مجموعه دانشگاه باید نسبت به این امر دقت نظر داشته باشند.

تکریم پرسنل در راستای تحقق و اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع نیز از مواردی بود که مورد تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم قرار گرفت.

انتهای پیام/2258/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول