اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

پی بردن جامعه به حقیقت نماز موجب اصلاح آن خواهد شد

امام جمعه مهدیشهر استفاده از مناسبت‎های بزرگ اسلامی طی سال در جهت برگزاری مراسم مذهبی و همایش‎های دینی را موجب بهتر شدن وضعیت فرهنگی و اخلاقی در کشور دانست.

پی بردن جامعه به حقیقت نماز موجب اصلاح آن خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، امام جمعه مهدیشهر که در جمع مسئولان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان سمنان سخن می‎گفت، رسیدن انسان به تعالی را نیازمند چهار نیاز اصلی بیان کرد.

حجت‎الاسلام والمسلمین محمد بارانی نیاز به علم، الگوی صحیح زندگی و راه مستقیم، نور و حمایت را از ضروریات نسل بشر در جهت رسیدن به هدف والای انسان کامل که همان خدای واحد است، عنوان کرد: و امیرالمؤمنین علی (ع) را سرچشمه ضروریات فوق دانست.

بارانی خطبه غدیر را یک دوره کامل امام‎شناسی دانست که هر فرد مسلمان و شیعه‎ای می‎تواند با خواندن و فهم صحیح این خطبه نگاه خود را به این اصل دینی اصلاح کند.

وی همچنین با تأکید بر فضایل اقامه نماز اول وقت و نماز جماعت گفت: اگر حقیقت نماز توسط مردم درک شود بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه برطرف خواهد شد و پی بردن جامعه به حقیقت نماز موجب اصلاح و تعالی جامعه خواهد بود.

گفتنی است؛ در این همایش که به میزبانی سادات دادگستری کل استان سمنان برگزار شد کلیه مدعوان از بسته فرهنگی و هدایای مزین شده با نام معصومان (ع) که توسط سادات اهدا شد، بهره‎مند شدند.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول